خبرگزاری کار ایران

گزارش ایلنا از تحولات بازار سرمایه؛

تدوام افزایش شاخص کل بورس تهران/ نام نمادهایی که بیشترین ارزش معامله را داشتند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۷۳۴

امروز بیشترین افزایش ارزش بازار به نمادهای فارس، شپنا، شبندر، شتران، وپارس، وبملت و نوری تعلق داشت. وغدیر، کگل، رمپنا، ومعادن، کنور، حکشتی و رانفور امروز بیشترین کاهش ارزش بازار را تجربه کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امروز شاخص کل بورس با 11 هزار و 221 واحد افزایش به عدد یک میلیون و 513 هزار واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن نیز با 2 هزار و 798 واحد رشد به کانال 400 هزار واحد وارد شد.

نمادهای فارس، شپنا، شبندر، شتران، وپارس، وبملت و نوری بیشترین اثر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند. شستا، شپنا، شتران، شبندر، خگستر، خودرو و خساپا از پر تراکنش‌ترین نمادهای امروز بودند.

در پایان معاملات امروز برترین گروه‌های بورسی به ترتیب عبارت بودند از: خودرو، فرآورده نفتی، شیمیایی، فلزات اساسی، بانک‌ها، چند رشته‌ای و سرمایه‌گذاری‌ها.

در بازار صعودی امروز بیشترین افزایش قیمت به نمادهای پتایر، شپنا، خاهن، واتی، ختوقا، خچرخش و سهگمت مربوط بود. واعتبار، مرقام، سصفها، بکاب، قثابت، چکاوه و دامین بیشترین کاهش قیمت را داشتند. بیشترین تقاضا برای سهام نمادهای افران، کمند، همای، وپست، پارند، فردا و وپارس بود. بیشترین عرضه نیز به ترتیب عبارت بود از: همای، فیروزا، پارند، صمعاد212 و کارین.

بیشترین افزایش ارزش بازار به نمادهای فارس، شپنا، شبندر، شتران، وپارس، وبملت و نوری تعلق داشت. وغدیر، کگل، رمپنا، ومعادن، کنور، حکشتی و رانفور امروز بیشترین کاهش ارزش بازار را تجربه کردند.

نمادهای شستا، خساپا، خودرو، شپنا، خگستر، همای4 و وتجارت امروز را با بیشترین حجم معامله به پایان رساندند. بیشترین ارزش معامله نیز به ترتیب عبارت بود از: پالایش، همای4، کمند، صنفت3122، شپنا، دارا یکم و کمند4.

پیام‌های نهاد ناظر بازار بورس

بر اساس اطلاعیه های نهاد ناظر بازار بورس امروز نمادهای کماسه، ثامید، وصندوقح، شپنا، پتایر، فردا و کفرا بازگشایی شدند. ناظر بازار همچنین از توقف نمادهای قثابت و شبریز خبر داد.

افزایش 60 واحدی شاخص کل فرابورس

در بازار فرابورس، شاخص کل با 60 واحد افزایش به عدد 20 هزار و 765 واحد رسید. زاگرس بیشترین اثر منفی و غصینو، هرمز، بپاس، مارون، اتکای و شاوان بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل فرابورس گذاشتند.

کرمان، گدنا، قچار، فرابورس، تجلی، شگویا و فزر از پر تراکنش‌ترین نمادهای فرابورس بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز