خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل ایران ایر:

قیمت بلیت حج اعلام نمی‌شود/ به حاجی‌ها یارانه نمی‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۱۷۶

مدیرعامل ایران ایر اعلام کرد: حجم بار مجاز حاجی‌ها حداکثر ٣٠ کیلوگرم است و درخواست داریم زائران این سقف را رعایت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شمس‌الدین فرزادی‌پور در نشست خبری امروز درباره پروازهای حج اظهار داشت: علمیات حج برای جابه جایی ٨٧ هزار و ۵٠٠ هزار حاجی با ٧٧۴ پرواز رفت و برگشت انجام می‌شود. 

وی ادامه داد: اولین علمیات پروازهای رفت ٣١ اردیبهشت ماه با اعزام اولین کاروان کارکنان و از سوم خرداد ماه هم اولین پرواز حاجیان انجام خواهد شد. همچنین اولین پروازهای برگشت ١٣ تیر ماه و آخرین پرواز برگشت سوم مرداد ماه انجام خواهد شد. 

مدیرعامل ایران ایر درباره میزان حجم بار مجاز برای حاجیان تاکید کرد : حجم بار مجاز حداکثر ٣٠ کیلوگرم است و درخواست داریم زائران این سقف را رعایت کنند.

فرزادی‌پور در پاسخ به سوال ایلنا درباره قیمت هر بلیت حج و یارانه‌ای که ایران‌ایر بابت هر بلیت به حاجیان قائل شده، تاکید کرد: قیمت بلیت حج اعلام نمی‌شود اما هیچ یارانه‌ای هم به حجاج ارائه نداده‌ایم البته باید توجه داشت که قیمت بلیت حج در کشورهای همسایه از جمله ترکیه سه برابر قیمت بلیت ایران ایر است.

وی با اشاره به آمادگی ناوگان ایران ایر گفت: در علمیات رفت ٩ فروند هواپیما و در علمیات برگشت ١١ فروند هواپیما استفاده خواهد شد و توانستیم در بازه زمانی یک ماهه ۶ موتور هواپیمای ایرباس ٣٠٠-۶٠٠ را تعمیر کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز