خبرگزاری کار ایران

رییس هیات مدیره گروه مالی شهر:

فروش ٣٠ هزار میلیارد تومان اموال مازاد بانک شهر/ مطالبات از شهرداری در قالب تهاتر املاک وصول شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۴۴۸

رییس هیات مدیران گروه مالی شهر اظهار داشت: مطالبات از شهرداری را در قالب تهاتر املاک وصول کردیم و تقریبا ١٠ هزار میلیارد تومان مطالبات بانک شهر را در سال گذشته تعیین تکلیف کردیم و برنامه جدی برای تداوم این میزان داریم و این یک جریان ایستایی نیست و در حال حاضر معوقاتی از شهرداری نداریم و مطالبات جاری مطرح است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، یزدان سیف در مراسم ششصد و چهارمین شرکت پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران اظهار داشت: امروز ١٢ درصد از سهام گروه مالی در بازار دوم به شیوه ثبت سفارش عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه نوسان مقعطی نوسانات بازار سرمایه است، ادامه داد: از لحاظ ساختاری بازاری سرمایه در شرایط خوبی است و معتقدم اگرچه ریسک‌هایی مقطعی وجود دارم اما بازار سرمایه شرایط پایدار دارد و این نوسانات با توجه به حرکت بازاری‌های موازی و انتظارات تورمی در کشور طبیعی است. 

رییس هیات مدیران گروه مالی شهر با بیان اینکه با توجه به توانمندی‌ها، این شرکت می‌تواند عمق بازار سرمایه را افزایش دهد، ادامه داد: این شرکت‌ می‌تواند در حوزه مولدسازی دارایی شهرداری‌ها و بانک شهر در بازار سرمایه فعالیت کند و می‌تواند عملکرد خوبی در این حوزه داشته باشد و سود خوبی به سهامداران ارایه دهد. 

سیف گفت: بانک شهر مطالباتی از شهرداری داشت که در حال حاضر در شرایط بهتری قرار گرفته و با اقداماتی از جمله مولدسازی دارایی‌ها و درآمدهای کارمزدی عملکرد خوبی داشت.

وی در پاسخ به سوال ایلنا مبنی بر اینکه چه مقدار از مطالبات شهرداری وصول شده و چه میزان باقیمانده است، اظهار داشت: مطالبات از شهرداری را در قالب تهاتر املاک وصول کردیم و تقریبا ١٠ هزار میلیارد تومان مطالبات بانک شهر را در سال گذشته تعیین تکلیف کردیم و برنامه جدی برای تداوم این میزان داریم و این یک جریان ایستایی نیست و در حال حاضر معوقاتی از شهرداری نداریم و  مطالبات جاری مطرح است.

سیف در پاسخ به سوال ایلنا مبنی بر اینکه گفته می‌شود مدیران بانک شهر ریخت و پاش زیادی دارند و با هواپیمای دربست سفر کاری می‌روند، تاکید کرد: معتقدم نباید به حواشی بپردازیم چراکه از کار اصلی می‌مانیم و عملکرد بانک شهر را صورت‌های مالی را نشان می‌دهد و پرداخت به حاشیه‌ها وقت افراد را می‌گیرد و کل کشور ما درگیر این است که حواشی بیشتر از اصل بُلد می‌شود.

وی همچنین از آغاز روند فروش ٣٠ هزار میلیارد تومان اموال مازاد خبر داد و گفت: برنامه فروش اموال مازاد را در دستور کار داریم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز