خبرگزاری کار ایران

افزایش دو برابری تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۹۲۰

بانک کشاورزی امسال برای توسعه مکانیزاسیون و ادوات کشاورزی ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته است.

به گزارش ایلنا از وزارت جهاد کشاورزی، مدیرعامل بانک کشاورزی با بیان اینکه این میزان تسهیلات دو برابر بودجه تخصیصی پارسال است، گفت: در سال گذشته ۱۸۸ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداختی بانک بوده که این میزان ۷۰ درصد افزایش داشته است.

فرشید فرخ‌نژاد ارائه خدمات همه‌جانبه بانکی را در راستای افزایش تولید و برقراری امنیت غذایی در جامعه از دیگر اقدامات بانک کشاورزی اعلام کرد و افزود: این خدمات به مشتریانی تعلق می‌گیرد که حساب‌های بانکی خود را در یکی از شعب بانک کشاورزی متمرکز کرده‌اند، آن‌ها می‌توانند از سایر خدمات بانک مانند ضمانت نامه‌ها، خدمات ارزی و ظرفیت ضمانت بانک و اعتباربخشی به مشتریان در حوزه کشاورزی استفاده کنند تا نقش بهتری در افزایش تولید داشته باشیم.

به گفته وی، افراد می‌توانند در صورت داشتن پروانه فعالیت و شرایط عمومی گرفتن تسهیلات وارد سامانه وزارت جهاد کشاورزی شده و ثبت نام کنند. افراد از طریق سامانه وزارت معرفی و پس از تشکیل پروند می‌توانند تسهیلات در یافت کنند.

مدیر عامل بانک کشاورزی، سود این تسهیلات را نرخ مصوبه شورای پول و اعتبار اعلام کرد و گفت: سقف پرداخت تسهیلات نیز متناسب با فعالیت‌های مشتریان و نوع ادوات و تجهیزاتی که دریافت می‌کنند متغیر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز