خبرگزاری کار ایران

همایش ملی توسعه و آینده‌نگری در صنعت پتروشیمی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۳۱۵

اولین و بزرگترین همایش ملی؛ توسعه و آینده نگری در صنعت پتروشیمی 19 و 20 مهرماه 1402 به همت اندیشکده دانشگاه امام صادق(ع) برگزار می‌شود. متقاضیان می‌توانند تا 31 شهریور ماه 1402 نسبت به ثبت‌نام و ارسال مقالات خود در این زمینه اقدام کنند.

به گزارش ایلنا، اندیشکده نفت و انرژی دانشگاه امام صادق (ع) با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و رسالت خود نسبت به برگزاری همایش «توسعه و آینده نگری در صنعت پتروشیمی» اقدام کرد تا از این طریق نه‌تنها گامی در مسیر جمع آوری دانش بردارد بلکه در راستای حل چالش‌های موجود در این زمینه پیشگام باشد.

سرمایه گذاری و تامین مالی، بازاریابی داخلی و بین‌المللی محصولات صنعت پتروشیمی، مقررات‌گذاری و قیمت‌گذاری محصولات صنعت پتروشیمی، زنجیره تامین پایین دستی صنعت پتروشیمی و حقوقی از جمله محورهای این همایش است.

اندیشکده نفت و انرژی دانشگاه امام صادق (ع) زمان برگزاری این همایش را ۱۹ و ۲۰ مهرماه ۱۴۰۲ اعلام کرد. به این ترتیب علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام و ارسال مقالات تا ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۲ به نشانی http://Energy.isu.ac.ir مراجعه کنند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توان با آیدی @energy_isu@ در پیام‌رسان بله و تلگرام  و یا با تلفن ۰۹۱۲۷۶۴۸۳۱۶ ارتباط برقرار کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز