خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۶۷۳

وزیر نیرو طی حکمی مدیرعامل شرکت مادر تخصصی مهندسی آب و فاضلاب کشور را منصوب کرد.

به گزارش ایلنا از وزارت نیرو،  در این حکم که به امضای "علی اکبر محرابیان" رسید، آمده است: 

جناب آقای مهندس هاشم امینی، با عنایت به مراتب تعهد، شایستگی و سوابق ارزشمند جنابعالی و در اجرای مفاد تبصره یک ماده 15 اساسنامه شرکت مادر تخصصی مهندسی آب و فاضلاب کشور، به موجب این حکم برای مدت دو سال به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مذکور منصوب می‌شوید. 

انتظار می‌رود با همکاری هیئت مدیره شرکت و با هماهنگی معاونین و مدیران حوزه ستادی، مدیران عامل شرکت‌های مادرتخصصی و تابعه، وابسته و همچنین مدیران ذیربط در استان‌ها و در چارچوب وظایف مقرر در اساسنامه شرکت، با رعایت اصول «عدالت محوری»، «روحیه انقلابی و جهادی»، «مردم داری»، و «فسادستیزی» در انجام وظایف محوله در راستای تحقق شعار «دولت مردمی و ایران قوی» اهتمام ویژه به عمل آورید و گزارش فصلی اقدامات انجام شده را برای اینجانب ارسال نمائید.

امید است با اتکال به خداوند منان و با استعانت از حضرت ولی عصر (عج) و سر لوحه قراردادن فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در امر خدمت‌رسانی به مردم شریف ایران، قرین توفیق حضرت حق تعالی گردید.

بنا بر این گزارش همچنین با صدور حکمی اتابک جعفری مدیرعامل پیشین شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به سمت مشاور وزیر نیرو منصوب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز