خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای رقابت:

فعلا تصمیمی برای تغییر در سامانه یکپارچه خودرو نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۴۸۸

سخنگوی شورای رقابت ضمن تاکید بر اینکه مسئولیت تمام بازارهای انحصاری نظیر بازار خودرو با این شوراست، خاطرنشان کرد: علیرغم اینکه مسائل اجرایی فروش خودرو از طریق سامانه یکپارچه بر عهده سازمان حمایت و وزارت صمت است، اما سیاست‌گذاری‌ آن با شورای رقابت بوده و فعلا هم تصمیمی برای تغییر سازوکار آن ندارد.

به گزارش ایلنا، سپهر دادجوی‌توکلی در مصاحبه‌ای، اظهار کرد: مسئولیت بازار خودرو و بسیاری از بازارهای انحصاری دیگر که طبق قانون، شورای رقابت به آن‌ها ورود کرده، با شورای رقابت است و محکم هم پای آن‌ ایستاده و این بازارها را مورد بررسی قرار می‌دهد و برای آن تصمیم‌گیری می‌کند.

سخنگوی شورای رقابت خاطرنشان کرد: جزئی از بازار خودرو، سامانه یکپارچه است که در دستورالعمل (شرح وظایف) شورای رقابت هم آمده است؛ مسائل اجرایی آن را سازمان حمایت و وزارت صمت انجام می‌دهند اما نگاه کلی و سیاست‌گذاری کلی آن با شورای رقابت است.

وی افزود: سامانه یکپارچه ابزاری برای ساماندهی و تعیین متقاضی واقعی است؛ این احتمال وجود دارد که به‌ مرور زمان، با مرتفع شدن ایراداتی که وجود داشت و راهکار فروش از طریق سامانه یکپارچه برایش ارائه شد، تغییراتی در سازوکار آن ایجاد شود؛ اما تا این لحظه اعضای شورا تصمیمی نگرفته‌اند که طبق مصوبه تغییر ایجاد شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز