خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

حباب سکه به 5 میلیون تومان رسید / آخرین نرخ انواع سکه و طلا

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۷۰۷

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر اظهار داشت: تنش در منطقه خاورمیانه همواره باعث افزایش قیمت‌های جهانی طلا می‌شود و با آرام شدن شرایط، قیمت‌ها نیز متناسب می‌شود.

محمد کشتی آرای، نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر در گفت‌و‌گو با ایلنا در خصوص آخرین وضعیت بازار ارز، سکه و طلا گفت: در حال حاضر تغییرات قیمت انس جهانی بسیار اندک و حدود 4 تا 5 دلار می‌باشد. به همین دلیل قیمت ارز هم تغییری نداشته است. امروز قیمت جهانی طلا به نسبت روز گذشته 20 دلار کاهش داشته و قیت ارز تغییری نکرده است. در نتیجه در روزهای اخیر قیمت ارز، طلا و سکه یک روال ثابتی را طی کرده و در مجموع بازار با ثبات است.

وی در ارتباط با تقاضای بازار گفت: تقاضا و میزان داد و ستد کاهش پیدا کرده است. تنش در منطقه خاورمیانه همواره باعث افزایش قیمت‌های جهانی طلا می‌شود و با آرام شدن شرایط، قیمت‌ها نیز متناسب می‌شود. اکنون در وضعیت با‌ثباتی در قیمت‌ها به سر می‌بریم.

کشتی آرای گفت: حباب قیمت به همین علت کاهش داشته است. در حال حاضر حدود 5 میلیون تومان سکه دارای حباب است.

وی در ارتباط با آخرین قیمت طلا، سکه و ارز گفت: در حال حاضر، انس 1هزار و 966 دلار، سکه طرح قدیم 25 میلیون و 400 هزار تومان، قیمت سکه طرح جدید 29 میلیون تومان، نیم سکه 15 میلیون 350 هزار تومان، ربع سکه 10 میلیون و 400 هزار تومان، سکه‌های 1 گرمی 5 میلیون و 700 هزار تومان، هر مثقال طلای آب شده 10 میلیون و 620 هزار تومان، هر گرم طلای 18 عیار 2 میلیون و 450 هزار تومان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز