خبرگزاری کار ایران

وزیر ارتباطات در جمع خبرنگاران؛

حمله سایبری دلیل قطعی اینترنت نبود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۹۳۲

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: روز گذشته اختلالی نداشتیم و همین الان به دلیل بارندگی در خوزستان اختلالی در اینترنت ایجاد شد البته منظورم این نیست که مشکل فقط متوجه به خوزستان است اما حادثه یک امر طبیعی است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، عیسی زارع پور در جمع خبرنگاران درباره اختلالات اینترنتی دو - سه روز گذشته اظهار داشت: روز گذشته اختلالی نداشتیم و همین الان به دلیل بارندگی در خوزستان اختلالی در اینترنت ایجاد شد البته منظورم این نیست که مشکل فقط متوجه به خوزستان است اما حادثه یک امر طبیعی است. 

وی ادامه داد :همین دیروز در ترکیه هم بخش‌های اینترنت این کشور قطع شد.

وزیر ارتباطات گفت: دو روز گذشته اتفاقی افتاده بود این بود که شبکه زیرساخت کشور با مشکل فنی مواجه شد و ٣٠ دقیقه ٢۵ ظرفیت شبکه کشور دچار مشکل شد و مشکلاتی برای برخی از صنایع ایجاد کرد و زیرساخت هم در اطلاعیه‌های عذرخواهی کرد اما بلافاصله مسأله حل شد. 

زارع پور افزود: گمانه‌زنی‌هایی شد که حمله سایبری بود اما به هیچ وجه صحت ندارد و هیچ جمله‌ای اتفاق نیفتاد و مشکل فنی بود. شبانه روز تلاش می کنیم که زیرساخت پرسرعت و با کیفیت و پایدار برای مردم ایجاد کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز