خبرگزاری کار ایران

صنعت هوانوردی، حمل‌ونقل دریایی و توافق‌های ترانزیتی در دستور کار سفر مسکو

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۵۳۲

وزیر راه و شهرسازی گفت: پیگیری آخرین وضعیت توافق‌های ترانزیتی، کریدور شمال جنوب، پروژه رشت آستارا، مسائل مربوط به صنعت هوایی و توافق‌های حمل‌ونقل دریایی در سفر به روسیه در دستور کار است.

به گزارش ایلنا از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد: امروز همراه رئیس‌جمهور به مسکو می‌رویم، پیگیری آخرین وضعیت توافق‌های ترانزیتی، کریدور شمال جنوب، پروژه رشت آستارا، مسائل مربوط به صنعت هوایی و توافق‌های حمل‌ونقل دریایی در دستور کار است.

رئیس‌جمهور کشورمان به دعوت رسمی همتای روس خود و در راستای گسترش تعاملات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی، عازم روسیه شد.

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در این سفر رئیس‌جمهور را همراهی می‌کند.

رایزنی در خصوص مسائل دوجانبه از جمله تعاملات اقتصادی و نیز گفت‌وگو در خصوص موضوع‌های منطقه‌ای و بین‌المللی به‌ویژه موضوع فلسطین و تحولات غزه اصلی‌ترین دستور کار رئیس‌جمهور در این سفر است.

آخرین وضعیت همکاری‌های زیرساختی و حمل‌ونقلی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه در جلسه ویدئوکنفرانسی مهرماه ۱۴۰۲ میان معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی و معاون وزیر حمل‌ونقل فدراسیون روسیه موردبحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز