خبرگزاری کار ایران

متن نامه تشکر کارکنان وزارت جهاد کشاورزی از وزیر

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۳۱۶

کارکنان وزارت جهاد کشاورزی در نامه‌ای از وزیر برای ارتقای حقوق و دستمزد خود تشکر کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارکنان وزارت جهاد کشاورزی در نامه‌ای از محمدعلی نیکبخت، وزیر جهاد کشاورزی برای تلاش در زمینه بهبود حقوق و دستمزد خود تشکر به عمل آوردند. متن نامه شرح زیر است:

بسم الرحمن الرحیم

«مَنْ لَمْ یَشْکُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِینَ لَمْ یَشْکُرِ اللَّهَ عَزَّ وَ جَل‌»؛

جناب آقای دکتر نیکبخت وزیر محترم جهاد کشاورزی

بدین‌وسیله از تلاش‌های شبانه‌روزی جنابعالی و پیگیری‌های  مستمر در جهت بهبود معیشت و ترمیم حقوق و دستمزد  کارکنان  خدوم وزارت جهاد کشاورزی  صمیمانه سپاسگزاری می‌نماییم.

بدون شک از دیدگاه  تمامی همکاران، حضرتعالی و معاونین و مدیرکل حوزه وزارتی که با تلاش شبانه‌روزی خود در جهت رفع دغدغه‌های معیشتی همکاران گام اساسی برداشته‌اید، قهرمانان عرصه عدالت‌خواهی هستید و برای  همیشه در یادها و قلب‌ها ماندگار خواهید بود.

از خداوندگار عدالت و انصاف، توفیق روزافزون و سربلندی شما را خواستاریم و امیدواریم با اراده  آهنین شما و  همراهی و همگامی معاونین و دیگر دست‌اندرکاران روزهای روشنی برای کارکنان وزارت جهادکشاورزی رقم خورده و برقراری نظام عادلانه پرداخت حقوق و مزایا را شاهد باشیم.

یحیی عزیزی‌کلورزی   

جمشید جان‌نثار دهکردی

به نمایندگی از کارکنان وزارت جهاد کشاورزی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
نظرات خوانندگان
  • بینام

    من خودم کارمند جهادم و هیچ افزایش حقوق نداشتم که هیچ ترمیم ۴۷۵ که دولت مصوب کرده بود به حسابمون نیومد. حالا برید ببینید به حساب کیا رفته؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز