خبرگزاری کار ایران

۲.۵ همت اعتبار برای عبور از پیک مصرف تابستان ۱۴۰۳/تهرانی‌ها۳۰۰ میلیارد تومان پاداش صرفه‌جویی گرفتند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۶۷۷

مدیر عامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ گفت: برای سال آینده باتوجه به برنامه ریزی انجام شده ۱۵۰ برنامه با اعتبار ۲.۵ همت در دستور کار قرار گرفته از ویژگیهای این برنامه اینکه ۱۰۰۰ طرح عملیاتی داریم که در برنامه اجرایی قرار گرفته است

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، کامبیز ناظریان در حاشیه مراسم بازدید از مرکز دیسپچینگ شرکت توزیع برق تهران بزرگ که با حضور استاندار تهران انجام شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما در زمان پیک تابستان امسال بالغ بر ۵۰۰ میلیون کیلووات ساعت صرفه جویی داشتیم و بدون محدودیت تامین برق مردم شهر تهران را انجام دادیم و این در حالی است که افزایش ۱.۵ درجه ای دما را داشتیم و در فصل تابستان بالغ بر ۶ درصد انرژی بیشتر برای مردم و بویژه بخش صنعت و کسب و کار تامین کردیم.

وی افزود: برای سال آینده باتوجه به برنامه ریزی انجام شده ۱۵۰ برنامه با اعتبار ۲.۵ همت در دستور کار قرار گرفته از ویژگیهای این برنامه اینکه ۱۰۰۰ طرح عملیاتی داریم که در برنامه اجرایی قرار گرفته است، در راستای نوسازی و تقویت زیرساختهای شبکه تهران و همچنین برای عبور از پیک تابستان سال آینده برنامه های مختلفی در حوزه صرفه جویی و مدیریت مصرف انرژی در دستور کار است که بتوانیم با همراهی مردم و مدیریت مصرف از تابستان بدون محدویت عبور کنیم.

مدیر عامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ میزان پاداش صرفه جویی پرداخت شده را در شهر تهران بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: یعنی تقریبا به ازای هر دو مشترک یک مشترک مشمول پاداش صرفه جویی شده است یعنی تعداد زیادی از قبوض صادر شده یا رایگان و یا بستانکار شده اند.

وی با اشاره به ارتقاء سطح خدمات در حوزه توزیع برق تهران بیان داشت: در حوزه تکمیل و توسعه سیستم‌ های کنترل ارتقاء سطح خدمات در حوزه مشترکین سطح تهران اقداماتی صورت گرفته که تمامی اطلاعات حوزه مشترکان سطح تهران برداشت شده است و اکنون این قابلیت را داریم که به صورت نقطه به نقطه ارائه خدمات به مشترکان داشته باشیم.

ناظریان بیان داشت: این مسئله در حوزه افزایش خدمات با توجه به این‌که از ابزارهای هوشمند و سیستم دیجیتال بکار گرفته شده در افزایش رضایتمندی مشترکان بسیار اثرگذار بوده است. بخش توسعه این برنامه را در دستور کار داریم و در دهه فجر بخش توسعه این ظرفیت را نیز به مرحله بهره‌برداری می‌رسانیم.

وی با بیان این‌که در حوزه تحلیل دیتا و استفاده از سامانه‌هایی که می‌تواند در کنترل و پردازش، خدمات نوین در حوزه صنعت برق اثرگذار نیز باشد نیز اقداماتی را انجام داده‌ایم، گفت: برنامه تدوین شده در حوزه پیش‌بینی برای ظرفیت‌سازی شبکه تهران است همچنین طبق برنامه ‌ریزی‌های صورت گرفته در دهه فجر ۱۱۶ پست ۲۰ کیلوولت با ظرفیت بالغ بر ۸۵ مگاولت آمپر وارد مدار خواهد شد. ۵۰۰ کیلومتر شبکه تامین برق شهر تهران، توسعه و نوسازی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت و همچنین ۱۰۰ دستگاه پست اتوماسیون به شبکه تهران اضافه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ با اشاره به تدابیر و اقدامات صورت گرفته برای تامین برق در زمان انتخابات گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته تمامی حوزه‌ها و ۲۵۰۰ شعبه رای‌گیری با سیستم‌های کنترلی تحت نظارت داریم و تمامی خطوط تحت برنامه سرویس و اورهال و تعمیرات پیشگیرانه قرار گرفتند و در همین راستا برنامه ‌ریزی ویژه‌ای در جهت مراقبت و تامین برق بدون محدودیت در زمان انتخابات صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: بر اساس برنامه ‌ریزی‌ های صورت گرفته در شهر تهران هدف‌گذاری شده است تا تابستان سال آینده را نیز با همراهی مشترکان بدون محدودیت پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز