خبرگزاری کار ایران

انتقال بیش از ۵.۵ میلیارد لیتر انواع فرآورده‌ نفتی

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۷۶۰

معاون عملیات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق گفت: از ابتدای فروردین تا پایان آذر بیش از ۵.۵ میلیارد لیتر انواع فرآورده‌های نفتی توسط خطوط لوله منطقه شمال‌شرق انتقال یافته است.

به گزارش ایلنا و به نقل از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران – منطقه شمال‌شرق، حسین ابراهیمی اظهار کرد: بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون لیتر این فرآورده‌ها مربوط به بنزین معمولی و حدود ۱۰۰ میلیون لیتر آن بنزین پاک (یورو ۴) است.

وی با اشاره به اینکه در این حدود ۲۸۳ میلیون لیتر نفت سفید نیز انتقال یافته است، افزود: سهم نفت گاز (گازوئیل) پاک (یور و۴) از این رقم حدود دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون لیتر و نفت‌گاز معمولی یک میلیارد و ۱۶۲ میلیون لیتر است.

معاون عملیات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق تاکید کرد: تقریباً ۳۸ میلیون لیتر نفت جت نیز در این بازه زمانی از سوی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق انتقال یافته است.

ابراهیمی با اشاره به اهمیت سوخت رسانی به نیروگاه‌های موجود در منطقه شمال‌شرق شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت خاطرنشان کرد: این بازه زمانی در نیروگاه خیام نیشابور بیش از ۲۵۶ میلیون لیتر، نیروگاه شهید بسطامی شاهرود حدود ۷۹ میلیون لیتر و نیروگاه شهید باکری سمنان ۹۰ میلیون لیتر رسید داشته‌ایم.

به گزارش شانا، شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق با حدود یک هزار کیلومتر خط لوله وظیفه سوخت‌رسانی به پنج استان خراسان رضوی، جنوبی و شمالی، سمنان و بخشی از گلستان و سه نیروگاه سیکل ترکیبی نیشابور، شاهرود و سمنان را عهده‌دار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز