خبرگزاری کار ایران

وزیر صمت در پاسخ به ایلنا:

آغاز عرضه خودروهای وارداتی/ مردم حوصله کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۲۴۰

وزیر صمت گفت: عرضه خودروهای وارداتی دارد آزاد می‌شود و تعهدات مربوط به آن تا پایان سال به اتمام خواهد رسید. در همین راستا تولید خودروهای داخلی و خودروهای مونتاژی افزایش داده شده است، به نظر من وضعیت خودرو خیلی خوب است

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباس علی‌آبادی وزیر صمت امروز در جمع خبرنگاران در پاسه به ایلنا از وضعیت بازار خودرو گفت و تصریح کرد: بازار خودرو رو به بهبود است و شرایط خوبی دارد اما به هر حال عده‌ای در این بازار زندگی می‌کنند و به دنبال منافع خود هستند.

وی افزود: مردم باید صبر و حوصله داشته باشند، روندها رو به بهبود است و بدون تردید عرض می‌کنم که وضعیت خوبی برقرار خواهد شد.

وزیر صمت همچنین در مورد آخرین وضعیت واردات خودرو گفت: عرضه خودروهای وارداتی دارد آزاد می‌شود و تعهدات مربوط به آن تا پایان سال به اتمام خواهد رسید. در همین راستا تولید خودروهای داخلی و خودروهای مونتاژی افزایش داده شده است، به نظر من وضعیت خودرو خیلی خوب است منتهی عده‌ای که از این فضا سوء‌استفاده می‌کنند و دوست دارند کماکان خودروهای خود را با همان سودهای کلان و نجومی معامله کنند که منصفانه نیست.

علی‌آبادی درباره واردات خودروهای برقی گفت: خودروهای برقی هم در خانواده خودرویی کشور قرار دارند و عرضه آنها همزمان با خودروهای بنزینی در سامانه صورت می‌گیرد و مردم می توانند از میان آنها انتخاب کنند.

وی همچنین به سوالی در مورد واردات خودرو توسط جانبازان پاسخ داد و خاطرنشان کرد: واردات خودرو توسط جانبازان باید به صحن دولت رود و مصوب شود با توجه که این امر باید برای سال آینده صورت بگیرد نگرانی در مورد آن وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز