خبرگزاری کار ایران

صنعت نفت ایران امروز به بلوغ و تکامل رسیده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۶۳۹

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در جمع کارکنان نفتی جزیره خارک گفت: امروز صنعت نفت ایران به بلوغ و تکامل رسیده است و نقش کارکنان صنعت نفت در این مسیر انکارناپذیر است.

به گزارش ایلنا از شرکت ملی نفت ایران، محسن خجسته‌مهر امروز در جمع کارکنان نفتی جزیره خارگ اظهار کرد: امروز با پیروزی انقلاب اسلامی و در دهه پنجم انقلاب در حال بلوغ و تکامل و پیشرفت هستیم و نهالی نیستیم که هرکسی با دسیسه و فتنه ای بتواند ما را تکان دهد‌، امروز یک درخت تنومند هستیم.

معاون وزیر نفت اظهار کرد: امیدواریم در دهه پنجم انقلاب اسلامی همچنان مسیر پیشرفت را طی کنیم و کشورمان را به تعالی و پیشرفت برسانیم.

وی افزود: صنعت نفت هم در دهه های گذشته و همچنین شرایط پس از پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع خوش درخشیده است و نقش مهمی ایفا کرده است.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: با شروع انقلاب و جنگ تحمیلی صادرات نفت خام حتی برای یک لحظه متوقف نشد و چیزی حدود ۳۸۰۰ بار بمباران خارگ برای توقف صادرات گواه این مساله است.

خجسته‌مهر عنوان کرد: مردم خارگ و کارکنان صنعت نفت نقش ارزشمندی ایفا کرده و حق بزرگی بر گردن مردم ایران دارند. صنعت نفت بعد از انقلاب بسیار متفاوت درخشیده و نقش ارزشمندی نسبت به قبل انقلاب در اقتصاد کشور داشته است.

وی افزود: روند و نمودار تولید نفت خام بعد از انقلاب نشان می‌دهد که بعد از انقلاب صنعت نفت در حداکثر عملکرد و تولید خود قرار داشته و خوش درخشیده است.

خجسته‌مهر با بیان اینکه بیشترین موفقیت ما در صنعت نفت در سخت ترین شرایط رقم خورده است، گفت:حدود ۹۳ درصد میادین گازی پس از انقلاب توسعه یافته اند و حدود ۵۴ درصد از میادین نفتی نیز پس از انقلاب توسعه یافته اند.

وی ادامه داد: امروز صنعت نفت ایران به بلوغ و تکامل رسیده است و عملکردی بسیار خوبی در سطح راهبردی و مدیریت کلان و فروش نفت داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز