خبرگزاری کار ایران

پرداخت 27 هزار میلیارد تومان به بخش سلامت و 7 هزار میلیارد تومان به ورزش همگانی در سال‌جاری

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۹۹۷

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور از پرداخت بالغ بر 27 هزار میلیارد تومان به بخش سلامت و بالغ بر هفت هزار میلیارد به ورزش همگانی در سال‌جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از سازمان امور مالیاتی ایران، نشست هم اندیشی رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور و جمعی از اساتید و صاحب نظران اقتصاد در سازمان امور مالیاتی برگزار شد.

در این جلسه که جمعی از اساتید دانشگاه و نخبگان برجسته حضور داشتند، «سید محمد هادی سبحانیان»رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با ارائه گزارشی از فعالیت ها و دستاوردهای سازمان امور مالیاتی در دوره تحولی جدید، بر لزوم تداوم برگزاری جلسات هم اندیشی و آسیب شناسی با اساتید دانشگاه، نخبگان و صاحب نظران تاکید کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه رویکرد سازمان این است که از دهک های ثروتمند جامعه مالیات ستانی انجام شود، گفت: مشاغل و اصناف فقط چهار درصد از درآمدهای مالیاتی کشور را پرداخت می‌کنند.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور از پرداخت بالغ بر 27 هزار میلیارد تومان به بخش سلامت و بالغ بر هفت هزار میلیارد به ورزش همگانی در سال‌جاری خبر داد و اظهار داشت: برای اینکه مردم با فراغ بال نسبت به پرداخت مالیات اقدام کنند باید محل مصرف مالیات ها برای جامعه تشریح شود.

سبحانیان، هوشمندسازی نظام مالیاتی را پلی برای عبور از مالیات ستانی سنتی به مدرن دانست و گفت: راهبردمان این است که تمام فرآیند های مالیاتی را الکترونیک کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز