خبرگزاری کار ایران

ابلاغ طرح تشدید بازرسی و نظارت بر اصناف

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۸۸۸

اتاق اصناف ایران، دستورالعمل طرح تشدید بازرسی و نظارت ویژه ایام پایانی سال، ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ را به روسای اتاق های اصناف سراسر کشور ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا، معاونت بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران، وضعیت تأمین تمام اقلام مورد نیاز به ویژه کالاهای اساسی و محصولات پر تقاضا در ایام شب عید و ماه مبارک رمضان را مطلوب اعلام کرد.

این معاونت همچنین، به منظور تأمین آرامش و ثبات نسبی بازار و ایجاد بستر امن برای عموم مردم در ایام پایانی سال جاری، ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ و همچنین جلوگیری از التهاب کاذب قیمت‌ها و پیشگیری از نگرانی‌های احتمالی مردم در خصوص تهیه و تأمین مایحتاج عمومی، این دستورالعمل را ابلاغ کرد.

طبق این دستورالعمل، بازرسی‌ها مشمول بازرسی از خدمات نوروزی (از جمله خشکشویی و قالیشویی‌ها، حمل و نقل، اماکن تفریحی و فرهنگی، اماکن زیارتی و سیاحتی، هتل داری و گردشگری، رستوران‌ها، خدمات مرتبط با خبازی)، بازرسی از کالاهای مورد نیاز نوروز (نظیر میوه و تره بار، شیرینیجات، آجیل، خشکبار، پوشاک، کیف و کفش، مواد پروتئینی و …) و بازرسی از اقلام مرتبط با ماه مبارک رمضان (مانند مواد پروتئینی و لبنیات، قند و شکر، خرما، نان، خواروبار و شیرینی‌های مصرفی از قبیل زولبیا و بامیه، آش و حلیم و …)، نظارت دقیق بر مراکز تأمین و توزیع و نگهداری کالا (انبارها و سردخانه‌ها) خواهد بود.

بخشی از این نظارت‌ها به موضوع میزان موجودی کالا، نظارت بر ساعات فعالیت نانوایی‌ها و مراکز تهیه غذا، رعایت نرخ مصوب کالا و خدمات خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز