خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا تشریح شد:

تاثیر بارندگی‌های اخیر بر ذخایر آبی سدها / تهرانی‌ها ۱۵ درصد صرفه‌جویی کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۱۵۵

سخنگوی صنعت آب ایران گفت: سدهای تهران هم نسبت به دو تا سه هفته پیش به طور نسبی وضعیت بهتری دارند اما هنوز نیاز به بارش بیشتری داریم و به شهروندان تهرانی همچنان توصیه به مدیریت مصرف آب داریم.

عیسی بزرگ‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره تاثیر بارندگی بر بهبود اوضاع ذخایر آبی سدها اظهار داشت: بارندگی در برخی مناطق در افزایش ذخایر سدها و منابع آبی تاثیر مثبت داشته است از جمله اینکه سدهای منطقه بلوچستان آبگیری خوبی داشته‌اند.

وی افزود: در برخی مناطق مثل استان همدان و اردبیل وضعیت به طور نسبی مناسب است اما در برخی مناطق مثل حوزه کرخه همچنان عقب افتادگی‌های قابل توجهی را شاهدیم.

سخنگوی صنعت آب ایران تصریح کرد: استان فارس، کرمان و هرمزگان تا این لحظه به لحاظ بارشی نیاز به بهبود جدی دارند.

وی خاطرنشان کرد: سدهای تهران هم نسبت به دو تا سه هفته پیش به طور نسبی وضعیت بهتری دارند اما هنوز نیاز به بارش بیشتری داریم و به شهروندان تهرانی همچنان توصیه به مدیریت مصرف آب داریم.

بزرگ‌زاده گفت: هنوز راه زیادی داریم برای بهبود اوضاع سدها بویژه سامانه شرق تهران داریم ولی مدیریت مصرف  به ما کمک می‌کند.

وی تاکید کرد: در تهران به ۱۰ تا ۱۵ درصد مدیریت مصرف نیاز داریم و چشم امیدمان به همکاری شهروندان تهرانی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز