خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر اقتصاد:

وزارت نفت نتوانست از وام اشتغال استفاده کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۷۸۴

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه استان تهران و استان کهگیلویه و بویراحمد به ترتیب بیشترین و کمترین تسهیلات تبصره ١٨ را برای سال ١۴٠٠ دریافت کردند، تاکید کرد: وزارت جهاد کشاورزی بیشترین تسهیلات را دریافت کرده است اما وزارت نفت نتوانست از تمام منابع تسهیلات تبصره ١٨ استفاده  کند و بخشی از تسهیلات را برگرداند. 

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی روحانی در مراسم تقدیر از برگزیدگان عملکرد تبصره ١٨ قانون بودجه گفت: اجرای تبصره ١٨ از سال ١۴٠٠ به طور جدی به وزارت اقتصاد محول شد و این قانون با مختصری تغییر در سال ١۴٠٣ ادامه پیدا خواهد کرد. پرداخت تسهیلات تبصره ١٨، سال ١۴٠٠ عملا از فروردین ١۴٠١ شروع شد و برای سال ١۴٠٠ حدود ۵٠ هزار فقره تسهیلات به ارزش ۴٣.٨ هزار میلیارد تومان پرداخت شد و میزان اشتغال ١۴٢ هزار ٢١۵ نفر تعهد شده بود و هزینه سرانه اشتغال ٣٠٨ میلیون تومان بوده است. 

وی با بیان اینکه استان تهران و استان کهگیلویه و بویراحمد به ترتیب بیشترین و کمترین تسهیلات تبصره ١٨ را برای سال ١۴٠٠ دریافت کردند، اظهار داشت: وزارت جهاد کشاورزی بیشترین تسهیلات را دریافت کرده است اما وزارت نفت نتوانست از تمام منابع تسهیلات تبصره ١٨ استفاده  کند و بخشی از تسهیلات را برگرداند. 

معاون وزارت اقتصاد ادامه داد: پرداخت تسهیلات تبصره ١٨ برای سال ١۴٠١ از آبان ماه سال ١۴٠٢ شروع شد و در حال حاضر استان لرستان و استان خوزستان به ترتیب بیشترین و کمترین وام تبصره ١٨ را گرفته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز