خبرگزاری کار ایران

مشاور رییس جمهوری:

برای حل فوری مشکلات در بین مسوولان وحدت وجود دارد

کد خبر : ۱۵۵۰۷۸

بیانات رهبر معظم انقلاب وظایف مناطق آزاد را سنگین تر کرد / رابطه با سرمایه گذاران باید بر اساس تعهد و راستگویی باشد و اگر در سازمان های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی سه خصلت راستگویی، امانت داری و وفای بعهد که از خصلت های پیامبر اعظم(ص) بود، رواج یابد گام های موثری در توسعه فرهنگی این مناطق برداشته می شود.

مشاور رییس جمهوری و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در دیدار با خانواده های شهدای منطقه آزاد ارس تاکید کرد: بیانات رهبر معظم انقلاب وظایف مناطق آزاد را سنگین تر کرد.

به گزارش ایلنا، اکبر ترکان با اشاره به نامگذاری سال جدید با عنوان " اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی "، گفت: باید درمناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور برای نهادینه سازی رابطه اقتصاد و فرهنگ برنامه ریزی شود.

وی فرهنگ و اقتصاد را دو مساله جدایی ناپذیر برای توسعه خواند و افزود: رابطه با سرمایه گذاران باید بر اساس تعهد و راستگویی باشد و اگر در سازمان های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی سه خصلت راستگویی، امانت داری و وفای بعهد که از خصلت های پیامبر اعظم(ص) بود، رواج یابد گام های موثری در توسعه فرهنگی این مناطق برداشته می شود.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در شرایط سختی شروع بکار کرد و تلاش شش ماهه این دولت تاکنون رضایت بخش بوده است، اظهار کرد: خوشبختانه در بین مسوولان وحدت و همدلی و اتفاق نظر فوق العاده ای برای حل فوری مشکلات وجود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز