خبرگزاری کار ایران

بر اساس برنامه ریزی ها صورت می گیرد؛

تولید ۲۰ هزار خودروی سمند و رانا در عراق

کد خبر : ۱۵۹۱۷۸

معاون صادرات و امور بین الملل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته ۲۰هزار دستگاه از محصولات ایران خودرو در کشور عراق تولید و به بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش ایلنا، مهندس علی علمی اظهار کرد: با اقدامات صورت گرفته شمشین سایت تولید محصولات ایران خودرو در خارج از کشور راه اندازی شد.

وی گفت: این کارخانه در شهر اسکندریه در جنوب بغداد قرار دارد که طراحی و راه اندازی خطوط تولید آن با مشارکت وزارت صنعت و شرکت «نباء زمزم» صورت گرفته است.

معاون صادرات و امور بین الملل گروه صنعتی ایران خودرو با تاکید بر این که در فاز اول قطعات به صورت SkD وارد خطوط تولید خواهند شد، گفت: خط تولید ایران خودرو شامل خودروهای سمند، سورن و راناست که قابلیت تولید روزانه ۶۰دستگاه را دارد.

وی توسعه شبکه فروش و خدمات پس از فروش را از دیگر طرح های ایران خودرو در عراق اعلام کرد و افزود: با توجه به صادرات ۱۰۰هزار دستگاه از محصولات ایران خودرو در بازار عراق و استقبال خوب مردم از این محصولات برنامه توسعه شبکه فروش و خدمات پس از فروش در این کشور را برنامه ریزی کرده ایم.

علمی ادامه داد: در حال حاضر ۲۸ نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در عراق فعال هستند که بیش‌تر در شهرهای بغداد، کربلا، نجف و بصره به ارائه خدمات مشغول هستند. با افتتاح خط تولید و عرضه بیش‌تر محصولات، تعداد این نمایندگی ها افزایش خواهد یافت.

وی صدور خدمات فنی را از دیگر اقدامات ایران خودرو دانست و گفت: توجه ویژه به انتقال دانش فنی در بازار عراق، سبب افزایش درخواست برای احداثخطوط تولیدی مشابه از سوی کشورهای مختلف شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز