خبرگزاری کار ایران

مراسم تقدیر از برگزیدگان سومین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می شود

کد خبر : ۱۵۹۲۱۲


مراسم تقدیر از برگزیدگان سومین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران INQA ICT بیست و پنجم فروردین ماه جاری برگزار می شود.


به گزارش ایلنا از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت، محمود خسروی عضو شورای سیاست گذاری و دبیر جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات INQA ICT با اعلام این مطلب افزود: جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات INQA ICT بر اساس مدل ملی کیفیت ایران برای حوزه ICT بومی سازی شده است.

وی تصریح کرد: بر اساس نظر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مفاهیم کیفیت در این جایزه تغییر یافت تا در حوزه بین الملل و منطقه ای تعمیم یابد و کمیته فنی و پژوهشی مسئولیت این کار را بر عهده گرفت.

خسروی توضح داد: هدف از برگزاری جایزه ارتقای سطح کیفیت خدمات و محصولات سازمان های فعال بخش دولتی و خصوصی در حوزه ICT و نهایتا جلب رضایت ذینفعان و مصرف کنندگان خدمات این حوزه است.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: این جایزه دارای چهار کمیته ارزیابی و آموزش، ترویج و اطلاع رسانی، کمیته پشتیبانی و کمیته فنی و پژوهشی است.

دبیر سومین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات توضیح داد: تاکنون بیش از ۱۰۰ شرکت در سه دوره برگزاری حضور داشتند و ۵۳ شرکت در سومین جشنواره حضور یافتند که ۲۵ شرکت موفق شدند مراحل فرآیند ارزیابی را طی کنند.

خسروی در خصوص برگزاری فرایند سومین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ثبت نام این شرکت ها از خرداد ماه ۹۲ آغاز شد و این شرکت ها در سطوح تندیس، اشتهار و اهتمام توسط کمیته ارزیابی و آموزش جایزه مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: فرآیند ارزیابی از اسفند ماه ۹۲ آغاز شد و در فروردین ۹۳ پایان یافت، این ارزیابی ها توسط ارزیابان تایید صلاحیت شده و مستقل انجام شد و نتایج آن مورد تایید شورای سیاست گذاری قرار گرفت.

مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت در مورد معیارهای ارزیابی شرکت ها به دو بخش توانمند سازها و نتایج اشاره کرد که مجموعا یک هزار نمره دارد و بر اساس هفت معیار رهبری و مدیریت، فرآیندها، منابع، کارکنان، نتایج مشتری و مصرف کنندگان، نتایج محیط زیست و جامعه، نتایج عملکردی مورد بررسی قرار می گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز