خبرگزاری کار ایران

مدیر کل دفتر صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت خانه صنعت، معدن و تجارت:

خودروسازان در بهبود کیفی محصولات اقدامات موثری کرده اند

کد خبر : ۱۶۲۶۰۲

ایلنا: مدیر کل دفتر صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت خانه صنعت، معدن و تجارت مهمترین برنامه این وزارتخانه در سال ۹۳ را حمایت از تولید داخلی و افزایش رضایت مصرف کننده دانست.

به گزارش ایلنا، در حاشیه بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از خطوط تولید شرکت سایپا، امیر حسین قناتی - مدیر کل دفتر صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان این که این وزارتخانه علاوه بر موضوع مهم حمایت از تولید، افزایش رضایت مشتریان را در دستور کار قرار داده گفت: با توجه به نام گذاری امسال به نام اقتصاد و فرهنگ موضوع مهم افزایش کیفیت محصولات را به شکل ویژه ای دنبال می کنیم چرا که افزایش کیفیت محصولات باعثافزایش رضایت مندی مشتریان خواهد شد و این موضوع در جامعه اثرات خوبی را بر جای خواهد گذاشت.

وی افزود: برای این کار ابتدا باید وضعیت کیفی محصولات بررسی شود و نقاط ضعف و عواملی که باعثایجاد افت کیفی محصولات می شود را مشخص کرد و سپس برنامه ریزی کرد و اهداف کیفی جدید را مطرح کرد که خوشبختانه این کار انجام شده و به مراحل نهایی رسیده و از ماه آینده اجرایی خواهد شد.

مدیر کل دفتر صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت خانه صنعت، معدن و تجارت گفت: البته در حوزه افزایش کیفی محصولات کارهای خوبی از طرف خودروسازان داخلی انجام شده که قابل چشم پوشی نیست ولی در این زمینه باید کارهای بیشتری انجام داد.

وی مهمترین مساله خودروسازان در سال جاری را افزایش بهره وری دانست و گفت: خوشبختانه خودروسازان داخلی دارای دانش و تکنولوژی لازم برای تولید محصول هستند ولی در شرایط کنونی مهمترین مساله افزایش راندمان کاری و ارتقای بهره وری است که راهکارهایش را خودروسازان دنبال می کنند و وزارتخانه نیز آمادگی انجام هرگونه کمک به خودروسازان در خصوص سیاست گذاری و اهداف تولیدی را دارد.

قناتی همکاری خودروسازان با شرکت های خودروساز خارجی را بسیار مهم دانست و گفت: باید پذیرفت که یکی از راه های ارتقا در این صنعت از همنشینی با شرکت های معتبر خودروساز و برندهای بزرگ انجام می پذیرد و وزارتخانه از این موضوع استقبال می کند البته توانمندی های داخلی قابل چشم پوشی نیست ولی خودروسازان داخلی باید برای ارتقای خود این موضوع را با جدیت بیشتری دنبال کنند.

وی روند ارتباط با شرکت های خارجی را خوب ارزیابی کرد و گفت: پس از رفع تحریم ها و برگزاری همایش بین المللی صنعت خودرو روابط بین ما و شرکت های خارجی به حالت گذشته و قبل از تحریم ها برگشته ولی انجام این مراحل زمان بر است و توصیه ما به خودروسازان این است که مذاکره با برندهای معتبر خارجی را جدی تر دنبال کنند و روند ایجاد ارتباط را با سرعت بیشتری ادامه دهند.

مدیر کل دفتر صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت خانه صنعت، معدن و تجارت گروه خودروسازی سایپا را در تصمیم گیری و رسیدن به اهداف کیفی و کمی بسیار توانمند دانست وگفت: گروه خودروسازی سایپا همواره نشان داده که هر زمان تصمیم به ایجاد اهداف کیفی و کمی گرفته توانسته به هدف گزاری های خود برسد و امیدوارم ارتقای کیفی محصولات را که امسال به صورت جدی از طرف وزارتخانه دنبال می شود، با جدیت بیشتر دنبال کند تا نتایج زحماتی را که در خطوط تولید گروه خودروسازی سایپا انجام می شود بتوانیم در بازار و افزایش رضایت مندی مشتریان ببینیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز