خبرگزاری کار ایران

معاون رئیس‌جمهور اعلام کرد:

اولین یارانه بعد از اجرای فاز دوم هدفمندی فردا واریز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۱۹۹

به گفته معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور اولین یارانه نقدی بعد از اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها فردا واریز خواهد.

به گفته معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور اولین یارانه نقدی بعد از اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها فردا واریز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بر اساس گفته محمد باقر نوبخت معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور فردا اولین یارانه ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی بعد از اجرای فاز دوم هدفندی یارانه‌ها به حساب ۷۲ میلیون نفر متقاضی دریافت یارانه ریخته خواهد شد.

نوبخت در اظهارات اخیر خود با بیان این مطلب از پرداخت یارانه به تمام افراد ثبت‌نام کننده نه تنها در ماه جاری بلکه در ماه‌های آینده نیز سخن گفته است و از این سخن این‌گونه برمیآید که دولت پیگیر اجرای قانون که حذف افراد غیرنیازمند از دریافت یارانه است نیست.

همچنین تا این لحظه که حدود ۲۰ و اندی روز از اجرای طرح خوداظهاری می‌گذرد از سوی دولت هیچ راهکاری برای بررسی و غربال‌گری افراد ثبت‌نام کننده ارائه نشده است و نه تنها وزارت اقتصاد در این باره پاسخگو نیست بلکه سازمان هدفمندی یارانه‌ها که متصدی این امر معرفی شده است لب از اب در این‌باره باز نکرده است و تا کنون چگونگی یارانه‌بگیران در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

لازم به ذکر است پیش از این قرار بود بعد از پرداخت یارانه نقدی اردیبهشت ماه، تعداد افراد یارانه بگیر بر اساس راستی‌آزمایی تعدیل شوند و درآمد حاصل شده از محل انصراف در خدمات، بهداشت، تولید و محیط زیست هزینه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز