خبرگزاری کار ایران

فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

کد خبر : ۱۶۹۳۸۷

سایپا نیوز: گروه خودروسازی سایپا به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد و سالروز آزاد سازی خرمشهر اقدام به فروش محصولات خود نموده است.

به گزارش ایلنا، حسن فروزان مهر - مدیر بازاریابی و فروش گروه خودرو سازی در این خصوص گفت: با هدف پاسخ گویی به نیاز مشتریان، سبدی متنوع از انواع محصولات گروه خودرو سازی سایپا در این شرایط فروش در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در جهت افزایش رضایت مندی مشتریان، شرایط ویژه ای چون ایجاد تسهیلات بسیار مناسب, تنوع محصولات, تنوع شرایط فروش و زمان تحویل مناسب خودروها مد نظر قرار گرفته است.

فروزان مهر حضور دو محصول جدید شرکت سایپا را از جمله مزیت های فروش این دوره دانست و گفت: علاوه بر محصولات قبلی این گروه، دو محصول جدید در مدل های سدان و شاسی بلند نیز در این سبد گنجانده شده است.

وی خاطر نشان کرد: خودروهای جدید V۵ و S۳۰۰ از تکنولوژی و طراحی روز دنیا بهره برده که خودرو V۵ در کلاس محصولات شاسی بلند بوده و خودرو S۳۰۰ در کلاس محصولات سدان می باشد.

مدیر بازاریابی و فروش گروه خودرو سازی تاکید کرد: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی www. saipagroup. ir یا به نمایندگی های فروش سایپا در سراسر کشور مراجعه نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز