خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای اسلامی کار پلی اکریل خبر داد:

خسارت میلیاردی پلی اکریل اصفهان در پی قطع ناگهانی گاز

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۵۷۴

مامور اداره گاز ظهر روز دوشنبه هفته جاری(۵ خرداد) به بهانه بازرسی از کنتورهای گاز وارد کارخانه پلی اکریل اصفهان شد و گاز این واحد تولیدی را قطع کرد / قطع گاز پلی اکریل از سوی مامور اداره گاز در واکنش به بدهی ۲۰ میلیارد تومانی این واحد تولیدی انجام گرفته است.

دبیر شورای اسلامی کار پلی اکریل اصفهان از وارد شدن خسارت میلیاردی به این واحد تولیدی در پی قطع ناگهانی گاز آن خبر داد.

«علیرضا خرمی» در این باره به ایلنا گفت: مامور اداره گاز ظهر روز دوشنبه هفته جاری(۵ خرداد) به بهانه بازرسی از کنتورهای گاز وارد کارخانه پلی اکریل اصفهان شد و گاز این واحد تولیدی را قطع کرد.

وی با اشاره به خسارت میلیاردی وارد شده به پلی اکریل اصفهان در پی قطع ناگهانی گاز و تعطیلی چندین ساعته خط تولید این کارخانه، افزود: قطع گاز پلی اکریل از سوی مامور اداره گاز در واکنش به بدهی ۲۰ میلیارد تومانی این واحد تولیدی انجام گرفته است.

این فعال کارگری با اشاره به وساطت شورای اسلامی کار پلی اکریل اصفهان برای وصل مجدد گاز کارخانه، تصریح کرد: اگر گاز چندین ساعت دیگر قطع می ماند، خودسوزی درون راکتورها منجر به آزادی حجم زیادی از سیانور می شد و فاجعه ای زیست محیطی رقم می خورد.

وی ادامه داد: همچنین در صورت وقوع این خودسوزی، کلیه قطعات پلی اکریل باید عوض می شد و خسارت وارد شده به کارخانه تا چندین برابر افزایش می یافت.

دبیر شورای اسلامی کار پلی اکریل اصفهان در پایان ضمن انتقاد از اقدام عجولانه اداره گاز، اظهار کرد: اینکه مامور اداره گاز بدون آگاهی از پیامدهای خسارت بار قطع ناگهانی گاز و بدون اطلاع قبلی به مدیرعامل کارخانه به چنین اقدامی دست زده، تاسف بار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز