خبرگزاری کار ایران

عملی شدن کلیه تعهدات سه ماهه اول گروه خودروسازی سایپا

۸۰ هزار دستگاه خودرو در سه ماهه اول امسال تحویل مشتریان شد

کد خبر : ۱۷۷۸۶۲

سایپا نیوز: مدیر بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: از ابتدای امسال بیش از ۸۰ هزار دستگاه خودرو در گروه خودروسازی سایپا تولید شده که در مقایسه با سال گذشته بیش از ۴۰ درصد رشد تولید را نشان می دهد.

حسن فروزان مهر افزود: با توجه به رشد تولیدی خودرو، در سال جاری تاکنون بیش از ۸۰ هزار دستگاه خودرو تحویل مشتریان شده است.

وی گفت: بر همین اساس در سه ماهه اول امسال نزدیک به ۸۰ هزار دستگاه خودرو از تعهدات شرکت چه به صورت پیش فروش و یا فروش فوری عملی شده است.

وی تصریح کرد: هم اکنون کلیه تعهدات شرکت تا پایان سه ماهه اول امسال در انواع خودروهای گروه اعم از انواع پراید، تیبا، ال ۹۰ و سایر محصولات محقق شده است.

وی با اشاره به تاخیر صورت گرفته در موعد تحویل برخی خودروها در سال گذشته افزود: خوشبختانه از ابتدای امسال تاکنون به جهت رشد قابل توجه تولید، هیچ تاخیری در تعهدات شرکت صورت نگرفته است.

وی همچنین از فراخوان شرکت برای انجام تعهدات تیرماه خبر داد و گفت: از ابتدای هفته جاری بخشی از تعهدات تیرماه شرکت طی فراخوانی اعلام و بخش دیگری از آنها نیز به زودی اعلام می شود بر این اساس کلیه مشتریان که موعد تحویل خودرو آنها تیرماه است با پرداخت ما بقی پول خودرو می توانند در موعد مقرر خودرویشان را تحویل بگیرند.

وی همچنین میزان تعهدات تیرماه شرکت بسیار کمتر از میزان تولید عنوان کرد و یادآورشد: به جهت عملی شده به موقع تعهدات وعدم بدقولی در تحویل، تعهدات تیرماه شرکت بسیار کمتر از میزان تولید شرکت است به همین منظوربخشی از تولیدات شرکت پیش فروش گردیده و بخشی از تولیدات نیز به جهت نزدیکی تعطیلات تابستانی به افرادی که تصمیم به خرید فوری دارند اختصاص خواهد یافت یابد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر گروه خودروسازی سایپا هیچ تعهدات معوقی ندارد و صرفا در خصوص خودرو مگان تعهدات معوق وجود دارد که در خصوص این محصول نیز به جهت تحریم و مشکلات موجود در تحویل، اقدام به پرداخت سود تاخیربسیار خوب و جلب رضایت مشتریان نموده ایم ضمن اینکه گزینه های جایگزین نیز از کلیه محصولات گروه به مشتریان پیشنهاد می شود.

مدیر بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر پیش‌فروش و فروش فوری محصولات گروه سایپا اعم از انواع پراید خانواده ایکس ۱۰۰، تیبا و وانت پراید(سایپا ۱۵۱)، تندر ۹۰ و پارس تندر و انواع وانت نیسان با شرایط ویژه تسهیلاتی و نقدی ادامه دارد بر همین اساس برای متقاضیانی که از توانایی کمتری برای خرید برخوردارند برای انواع محصولات پراید و همچنین تیبا بیش از ۵۰ درصد قیمت خودرو، تسهیلات خرید در نظر گرفته شده است.

فروزان مهر از فروش ویژه تابستان گروه خودروسازی سایپا در آینده نزدیک خبر داد و گفت: به زودی طی فراخوانی فروش ویژه تابستانی گروه آغاز می شود ضمن اینکه پیش فروش ویژه تابستانی خودرو تندر ۹۰ و پارس تندر نیز از روز گذشته آغاز شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز