خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان؛

بهره‌مندی ۴۴۵۰۰۰مشترک خانگی، تجاری و صنعتی از گاز طبیعی

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۹۹۵

شتاب مطلوبی در گازرسانی به شهر‌ها و روستاهای استان وجود دارد که امیدواریم در دولت تدبیر و امید شاهد افزایش بهره‌مندی مردم از این نعمت الهی باشیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: در حال حاضر گازرسانی در ۶ شهر و ۶۱ روستا فعال و ۷ شهر و ۱۲۸ روستای دیگر در مرحله طراحی و پیمان سپاری قرار دارد.

وی ادامه داد: شتاب مطلوبی در گازرسانی به شهر‌ها و روستاهای استان وجود دارد که امیدواریم در دولت تدبیر و امید شاهد افزایش بهره‌مندی مردم از این نعمت الهی باشیم.

به گزارش ایلنا از کرمان، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان به مناسبت هفته دولت در جمع خبرنگاران افزود: تعداد ۵۳۹ روستا با تعداد ۶۲۰۰۰ مشترک روستایی و ۳۷ شهر با تعداد ۳۸۳۰۰۰ مشترک شهری به مدار مصرف گاز طبیعی متصل شده‌اند که از مجموع این تعداد، بیش از ۳۲هزار مشترک در قالب ۱ شهر و ۱۴۸ روستا در دولت یازدهم انجام شده است.

وی گفت: شرکت گاز کرمان با دارا بودن ۱۶۰۰ کیلومتر خطوط انتقال فشار قوی که ۱۰۷ کیلومتر آن در دولت یازدهم اجرا شده است و ۱۰۶۰۰ کیلومتر خطوط تغذیه و توزیع که سهم دولت یازدهم ۶۳۳کیلومتر است، تعداد ۳۴ دستگاه ایستگاه تقلیل فشار گاز برون شهری(CGS) و تعداد ۱۷۶ دستگاه ایستگاه تقلیل فشار گاز درون شهری(TBS)، مصارف تعداد ۴۴۵۰۰۰ مشترک را در بخش‌های خانگی / تجاری، نیروگاه‌ها، صنعت و جایگاه‌های عرضه سوخت خودرو CNG را تامین می‌کند.

وی همچنین با اعلام اینکه درحال حاضر گازرسانی در ۶ شهر و ۶۱ روستا فعال و ۷ شهر و ۱۲۸ روستای دیگر در مرحله طراحی و پیمان سپاری قرار دارد، ادامه داد: شتاب مطلوبی در گازرسانی به شهر‌ها و روستاهای استان وجود دارد که امیدواریم در دولت تدبیر و امید شاهد افزایش بهره‌مندی مردم از این نعمت الهی باشیم.

وی در ادامه به پروژه‌های اجرایی در هفته دولت سالجاری اشاره و اظهار داشت: با آغاز هفته دولت جریان گاز در ۴۶ روستا، ۲۵۸۷ واحد مسکن مهر، مجموعه کوره‌های تولید آجر شرف آباد و زنگی آباد، ایستگاه تقلیل فشار ۲۰۰ هزار متر مکعبی مجتمع گل گهر سیرجان، جایگاه عرضه سوخت خودرو CNG ‍‍‍‍‍‍ شهر پاریز، با اعتباری بالغ بر۲۵۲هزار میلیون ریال به بهره برداری خواهد رسید و امید است در صورت عدم وجود مشکل فنی و اجرایی، تا پایان شهریور ماه شهر‌های لاله زار و کهنوج به شبکه گاز طبیعی متصل و مردم خوب ایت شهر‌ها از نعمت گاز طبیعی برخوردار شوند.

همچنین کلنگ گاز رسانی به ۵۶ روستا در شهرستان‌های کهنوج، سیرجان، رفسنجان، شهر بابک، کرمان بافت و منطقه ویژه اقتصادی شهرک صنعتی شماره ۲ سیرجان با پیش بینی هزینه‌ای در حدود ۲۱۶ هزار میلیون ریال به زمین زده می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز