خبرگزاری کار ایران

عسگراولادی در گفتگو با ایلنا خبر داد:

صادرات۱۴۰ هزار تن پسته و ۹۰ هزار تن خرما

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۵۲۳

طی یازده ماه گذشته ۱۴۰ هزار تن پسته و ۹۰ هزار تن خرما صادر شده این در حالی است که میزان صادرات کشمش ۱۰۰ هزار تن پیش بینی شده بود که به ۵۰ هزار تن رسیده است.

رییس اتاق بازرگانی ایران و چین از صادرات۱۴۰ هزار تن پسته و ۹۰ هزار تن خرما خبر داد.
اسدالله عسگراولادی، رییس اتاق بازرگانی ایران و چین در گفتگو با ایلنا در خصوص میزان صادرات خشکبار طی ماههای گذشته و وضعیت این روزهای بازار اظهار داشت: طی ماههای گذشته به جز کشمش سایر محصولات صادرات خوبی داشته‌اند.
وی افزود: طی یازده ماه گذشته ۱۴۰ هزار تن پسته و ۹۰ هزار تن خرما صادر شده این در حالی است که میزان صادرات کشمش ۱۰۰ هزار تن پیش بینی شده بود که به ۵۰ هزار تن رسیده است.
عسگراولادی با انتقاد از تعاونی‌ها تصریح کرد: زمانی که تعاونی‌ها کشمش را از باغدار نخریدند این محصول بر روی دست آن‌ها ماند و بهای آن نیز تا ۴ هزار تومان کاهش یافت.
وی با اشاره به قیمت پسته درنقاط مختلف شهر گفت: درست است که بهای خشکبار ارزان نیست اما در نقاط مختلف شهر نیز قیمت آن متفاوت است به عنوان مثال در مناطق بالای شهر پسته بین ۵۰ تا ۶۰ هزار تومان به فروش می‌رسد و در مناطق پایین شهر‌‌ همان پسته را ۴۰ هزار تومان می‌فروشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز