خبرگزاری کار ایران

فریدصفارزاده کاندیدای گروه خواستاران تحول:

اتاق می تواند چهره اقتصاد کشور را عوض کند

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۷۴۱

پیشترسیاست گذاران ومقامات تصمیم گیراعتقادی به ظرفیت به بخش خصوصی برای حل مشکلات اقتصاد نداشتند این درحالی است که درحال حاضراین نگاه کاملا عوض شده است و اکثر دولتمردان اعتقاد دارند که بخش خصوصی ازکارآمدی بالایی برای حال بحران اقتصاد کشور برخورداراست.

عضواتاق بازرگانی اتاق تهران بااشاره به اینکه تغییررویکرد دولتمردان درباره نقش بخش خصوصی درحل مشکلات اقتصادی بسترمناسبی را برای استفاده ازظرفیت اتاق های بازرگانی فراهم کرده است، اظهارداشت: باتوجه به این امر اتاق می تواند از این فرصت استفاده بهینه کند به طوری که چهره اقتصاد را عوض کند.

فرید صفارزاده در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن اعلام مطلب فوق اظهار داشت: پیشترسیاست گذاران ومقامات تصمیم گیراعتقادی به ظرفیت به بخش خصوصی برای حل مشکلات اقتصاد نداشتند این درحالی است که درحال حاضراین نگاه کاملا عوض شده است و اکثر دولتمردان اعتقاد دارند که بخش خصوصی ازکارآمدی بالایی برای حال بحران اقتصاد کشور برخوردار است.

وی بااشاره به اینکه اتاق می بایست ازاین فرصت پیش آمده بالاترین بهره را ببرد درعین حال تاکید کرد: اتاق بازرگانی با بهره گیری ازاین فرصت می تواند چهره اقتصاد را عضو کند.

صفارزاده همچنین موفقیت اتاق بازرگانی را دربهره گیری ازیک ترکیب وهرم سنی مناسب دانست وتاکید کرد: نمایندگان اتاق می بایست ترکیبی ازافراد با تجربه و نیز جوانان خلاق وکارآمد باشد.

عضو اتاق بازرگانی ادامه داد: بدون شک باتوجه به اینکه افراد بزرگسال نسبت به جوانان ازتجارب بالاتری برخوردارهستند بنابراین طبیعی است که می بایست ازآنها برای افزایش سطح کارآیی اتاق استفاده کرد.

صفارزاده درعین حال خاطرنشان ساخت: البته نباید فراموش کرد که منظور از بکارگیری افراد بزرگسال، گروهی هستند که جزء اعضای موثر اتاق بوده اند.

وی درباره رویکرد اعضای اتاق نیز گفت: بدون شک زمان آن رسیده است که مکانیزم های سنتی که مانع بازدارنده دررشد وتوسعه کارکرد اتاق است به کنار گذاشته شود و در مقابل از روشهای نوین برای اداره اتاق بهره گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز