خبرگزاری کار ایران

همراه اول برگزیده چهارمین دوره جایزه ملی کیفیت ICT

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۸۶۸

در چهارمین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران، همراه اول موفق به دریافت گواهینامه اشتهار به کیفیت ۴ ستاره شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، روز شنبه ۹ اسفندماه در مراسم جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران (ICTINQA) که از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و با حضور جمعی از مقامات و مدیران ارشد حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور در هتل المپیک تهران برگزار شد، گواهینامه و تقدیرنامه مدیریت کیفیت ۴ ستاره در ارائه خدمات تلفن همراه با امضاء و تأیید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس شورای سیاستگذاری به همراه اول اعطاء شد.
در این دوره پس از ارزیابی‌های علمی صورت گرفته تنها همراه اول موفق به دریافت گواهینامه اشتهار به کیفیت ۴ ستاره شد.
 ICTINQA جایزه‌ای ملی است که بر اساس مدل بومی و ملی ارزیابی ایران جهت شناسایی واحدهای بر‌تر در زمینه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات و انتخاب بر‌ترین آن‌ها برگزار می‌شود. اینجایزه همه ساله بر مبنای کیفیت محصول و بر اساس نتایج ارزیابی‌های دقیق و علمی بر پایه منطق RADAR به شرکت‌ها، بانک‌ها، دانشگاه‌ها و سایر سازمانهای دولتی، خصوصی و تعاونی در عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور اعطاء می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز