خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم شوش در گفت‌وگو با ایلنا:

وزارت کار بار سنگین مشکلات اقتصادی را به دوش می‌کشد

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۹۰۲

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت:اگر دولت این امکان را داشته باشد که در قالب ردیف‌های ویِژه‌ای از سازمان تأمین اجتماعی حمایت کند مشکلات فعلی و بحث بدهی دولت به سازمان تأمین اجتماعی به زودی حل خواهد شد.

سید رضی نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: سازمان تإمین اجتماعی بار بزرگی است بر دوش دولت و مجموعه‌ای است که اقشار کم درآمد و مجموعه‌های کارگری را حمایت می‌کند. ضمن اینکه دولت در حال حاضر با بار سنگین هزینه‌های جاری روبه روست و ایجاد چالش در وضعیت سازمان تأمین اجتماعی وضعیت دولت را بغرنج‌تر خواهد کرد.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر دولت این امکان را داشته باشد که در قالب ردیف‌های ویِژه‌ای از سازمان تأمین اجتماعی حمایت کند مشکلات فعلی و بحث بدهی دولت به سازمان تأمین اجتماعی به زودی حل خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر شرکت‌هایی وجود دارد که در وضعیت سود دهی قرار دارند و در لیست واگذاری قرار گرفته‌اند. واگذاری این شرکت‌های به مجموعه تأمین اجتماعی یکی از راه حل‌های عملی حل مشکلات موجود است.

نوری گفت: واقعیت امر این است که مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تا کنون عملکرد مثبتی داشته است و منتقدان باید با در نظر گرفتن شرایط موجود تلاش کنند انتقاد منصفانه داشته باشند.

وی افزود: ‌ممکن است عملکرد وزیر تا کنون حاشیه‌های کوچکی داشته باشد اما عملکرد کلی وی مثبت و قابل قبول است. با توجه به بار سنگینی که بر دوش این وزارت خانه قرار دارد و ادغام سه وزارت خانه در یک وزارت خانه و سنگینی بار مشکلات اقتصادی بر دوش این وزارتخانهٰ مجموعه مجلس باید همراهی و همکاری لازم با این وزارتخانه در جهت رفع مشکلات موجود را داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز