خبرگزاری کار ایران

محمد مهدی رئیس زاده در گفتگو با ایلنا مطرح کرد:

لزوم پیشتازی اتاق بازرگانی به عنوان نماد بخش خصوصی در زمان تحریم

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۵۲۹

اتاق های بازرگانی در زمان تحریم می توانند به عنوان نماد بخش خصوصی پیشتاز بوده و راه را برای فعالیت هر چه بیشتر بخش خصوصی باز کند.

کاندیدای گروه خواستاران تحول در هشتمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی گفت: اتاق های بازرگانی در زمان تحریم می توانند به عنوان نماد بخش خصوصی پیشتاز بوده و راه را برای فعالیت هر چه بیشتر بخش خصوصی باز کند.

محمد مهدی رئیس زاده؛ رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و تامین مالی اتاق بازرگانی گفت: با وجودی که در زمان تحریم روابط تجاری در عرصه بین الملل کم می شود اما اتاق های بازرگانی می توانند با فعالیت در این زمینه راه را برای سرمایه گذاری بخش خصوصی هموار کنند.

وی خاطر نشان ساخت: شاید دولت نهم و دهم اعتقاد زیادی به حضور بخش خصوصی در عرصه های مختلف اقتصادی نداشته اما دولت فعلی چنین رویکردی ندارد و این مبهترین فرصت برای اتاق بازرگانی به عنوان نماد بخش خصوصی است که با فعالیت های بیشتر جایگاه بهتری برای بخش خصوصی در اقتصاد کشور باز کند.

رئیس زاده همچنین اظهار داشت: بخش خصوصی همواره و با وجود محدودیت ها و مشکلات سعی بر برقراری ارتباط تجاری با کشورهای دیگر داشته و با شرکت در نمایشگاه های بازرگانی و تجاری در کشورهای دیگر برای توسعه روابط تجاری بین الملل پیشتاز بوده است.

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و تامین مالی اتاق بازرگانی با اشاره به این که خوشبختانه در دولت فعلی تلاش هایی برای احیای روابط تجاری در عرصه بین الملل انجام شده است، گفت: در این زمینه اتاق بازرگانی می تواند نقش موثری داشته باشد و باید تلاش شود که ارتباط تجاری با تمام کشورهای دنیا و حتی با کشورهایی که به خاطر تحریم با آن ها قطع رابطه هستیم، برقرار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز