خبرگزاری کار ایران

فرید صفارزاده در گفتگو با ایلنا:

کمیسیون‌ های اتاق بازرگانی باید متشکل از افراد متخصص باشد

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۵۳۶

حضور افراد با تخصص های مربوطه در کمیسیونهای تخصصی باعث می شود تا رسالت خود را به نحو احسن انجام دهند.

عضواتاق بازرگانی تهران و کاندیدای هشتمین دوره انتخابات بازرگانی این اتاق با اشاره به اینکه برای افزایش سطح کارآیی کمیسیون های تخصصی اتاق، لازم است که ترکیب اعضای آن متشکل ازمتخصصانی با رشته های مرتبط درهرکمیسیون باشد، اظهارداشت: حضور افراد با تخصص های مربوطه در کمیسیونهای تخصصی  باعث می شود تا رسالت خود را به نحو احسن انجام دهند.

فریدصفارزاده کاندیدای بخش بازرگانی گروه خواستاران تحول در گفت و گو با ایلنا ضمن بیان اینکه نقش کمیسیون ها در اتاق بازرگانی بسیار شاخص و مهم است، اظهارداشت: کمیسیونها با توجه به ماهیت کاری که دارند می توانند هماهنگ کننده ارگانها و نهادهای دولتی با سازمانهای ذیربط باشند.

صفارزاده ادامه داد: با توجه به اینکه بازرگانانی که در ایران کار می کنند در بخش های تجاری، تولیدی، معادن و... فعالیت دارند بنابراین یک قسمت از فرآیند کاری آنها  با ارتباطات خارجی برخورد می کند و بنابر نقش کمیسیون ها در ایجاد تسهیل در برقراری این نوع تعاملات بسیار مهم است.

عضواتاق بازرگانی تهران خاطرنشان ساخت: البته باید بگویم که در واقع کمیسیونها با توجه به ماهیت کاری که دارند هم می توانند نقش هماهنگ کننده با ارگانها و سازمانهای دولتی و سازمانهای ذیربط داشته باشند و هم می تواند ارتباطات خارجی را تسهیل کنند وتحقق هر یک از این موارد ازجمله  تقاضاهای اصلی اعضاء اتاق بازرگانی است.

صفارزاده همچنین افزود: البته باید در نظرگرفت که اهمیت و نیز بزرگی و یا کوچکی کمیسیون نباید به عنوان  نوع کارکرد اتاق ملاک قرارگیرد بلکه مساله مهم این است که در ارتباط با آن کار محوله و رسالتی که دارند بتوانند به نحو احسن انجام وظیفه کنند.

وی با بیان اینکه افرادی که در این کمیسیون ها هستند نباید به دنبال منافع شخصی خود باشند، اظهارداشت: بدون شک ازجمله الزامات موثربودن کارکرد کمیسیونها، حضورافرادی است که  هدفشان خدمت به اتاق، اقتصاد  مملکت و بازرگانی باشد و تنها در این صورت است می توانیم اتاق بی نیاز ، مقتدر و یکدستی داشته باشیم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز