خبرگزاری کار ایران

احمد ترک نژاد در گفتگو با ایلنا:

اصل شعار تحول متعلق به گروه "خواستاران تحول" است

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۹۱۰

این که گروه های دیگر شعار تحول را مطرح می کنند یک تقلب محسوب می شود چرا که اصل این شعار از ابتدا متعلق به گروه خواستاران تحول بوده است.

کاندیدای گروه خواستاران تحول گفت: این که گروه های دیگر شعار تحول را مطرح می کنند یک تقلب محسوب می شود چرا که اصل این شعار از ابتدا متعلق به گروه خواستاران تحول بوده است.

احمد ترک نژاد، اعضاء اتاق بازرگانی و عضو کمیسیون فضای کسب و کار اتاق بازرگانی در گفت و گو با ایلنا با بیان این مطلب خاطر نشان ساخت: گروههای مختلف با رویکرد های مختلف گروههایی تشکیل دادند که فقط خواستاران تحول و فعالان توسعه گروههای اصلی هستند و گروههای جدید که به وجود آمدند،چون نوآوری ندارند بیشتر به تقلید پرداختند.

وی تصریح کرد:اصل شعار تحول مختص به خواستاران تحول است و هرکس از این شعار استفاده کند در واقع تقلب کرده در بهترین حالت ماکتی هستند از افکار تحول خواهان.

ترک نژاد با اشاره به این که گروه خواستاران تحول برنامه ریزی ها را بر اساس تفکر و اندیشه انجام داده ، افزود: برنامه هایی جهت بهبود اقتصاد خرد و کلان و اقتصاد بین الملل و توانمند سازی بخش خصوصی و اتاق بازرگانی تدوین کردیم.رسالت اصلی این است که اتاقی با هدف توسعه بازار اقتصاد آزاد رقابتی بسازیم.

این عضو اتاق بازرگانی تصریح کرد: ما در چند حوزه مثل قانون کار، تامین اجتماعی، بانک ها، گمرک، مالیات و بازار پول و سرمایه متمرکز شدیم. این نشان می دهد که بنیانگذاران خواستاران تحول با یک عقبه بسیار قوی که شناخت از مسائل کلان اوضاع کسب و کار دارند، و مترصد این هستند که قابلیت های اتاق را از طریق اصلاح قانون اتاق افزایش دهند و می خواهیم اتاق را به اتاق کار آمد تبدیل کنیم که هم اثربخش باشد و هم کارا و اتاق مد نظر ما مختصاتی دارد.

وی همچنین خاطر نشان ساخت: این اتاق باید عضومحور و سیاستگذار و مطالبه گرا و دانش بنیان، مسئله یاب و راه حل ساز باشد. اینها ابعاد یک اتاق کارآمد است.با شناختی که از اقتصاد ملی داریم که همچنین اتاقی را می توانیم بسازیم که بتواند مشکلات اقتصادی اتاق را حل و فصل کند. اما گروههای دیگر را ندیدیم که برنامه هایی اینچنین منسجم داشته باشند.

ترک نژاد تصریح کرد: اصل رویکرد تغییر و تحول متعلق به خواستاران تحول است و گروههای دیگر چون حرف تازه ای برای گفتن ندارند، از حرف های گروه خواستاران تحول استفاده می کنند. وقتی یک چیزی اصل و خوب است حتما عده ای دنبال ساختن نمونه تقلبی آن هستند و خواستاران تحول گروه با اصل و نسب و با اصالت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز