خبرگزاری کار ایران

توفیق مجدپور در گفتگو با ایلنا:

اتاق بازرگانی مطلوب،اتاقی سفید است

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۹۱۳

خواستاران تحول به دنبال اقتصاد و اتاق سفید هستند و مبنای نظریه اتاق سفید، ایجاد شفافیت مطلق درهمه ابعاد و مسایل مختلف اتاق بازرگانی است تا هیات نمایندگان بتوانند بدون واسطه در تمامی ابعاد اتاق دخالت داشته باشند.

کاندیدای گروه خواستاران تحول درتشریح رویکرد اتاق سفید و لزوم پیاده ‌سازی آن دراتاقهای بازرگانی گفت: خواستاران تحول به دنبال اقتصاد و اتاق سفید هستند و مبنای نظریه اتاق سفید، ایجاد شفافیت مطلق درهمه ابعاد و مسایل مختلف اتاق بازرگانی است  تا هیات نمایندگان بتوانند بدون واسطه در تمامی ابعاد اتاق دخالت داشته باشند.

 توفیق مجد پور در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اینکه اراده گروه تحول‌خواهان برای ورود به اتاق بازرگانی این است که مسیری را پایه‌گذاری کنند که به اتاق سفید منجرشود، گفت: البته شعاراتاق سفید نباید این شائبه را دراذهان عمومی ایجاد کند که اتاق تاکنون اتاقی سیاه بوده است. بلکه هدف از ارایه این رویکرد تصویراتاقی آرمانی که نقطه ایده آل برای آن محسوب می شود.

وی درادامه اظهارات خود همچنین به تشریح گذشته و سابقه گروه خواستاران تحول پرداخت و اظهار داشت: حدود 12سال پیش گروه خواستاران تحول، قطاری را که عمده مسافران آن از دست اندرکاران اقتصاد کشور بودند راه انداخت و هیچ فرد . گروهی نمی تواند عملکرد ما را زیر سئوال ببرد چراکه در تمامی این سالها شفافیت یک اصل برای گروه بوده است.

مجدپور با اشاره به اینکه شعار اصلی گروه خواستاران تحول شفافیت خواهی در صحنه اقتصاد کشور است، اظهار داشت: معنای این رویکرد آن است که نمایندگانی که برای سازمان بخشیدن به اتاق بازرگانی راه پیدا می کنند با هماهنگی هیات رئیسه ایده و تفکرات خود را در کمیسیون ها مطرح و پس از بررسی در هیات نمایندگان به رای بگذارند.

وی با بیان اینکه ارائه نظرات مشورتی ملموس و قابل اجرا قطعا با اقبال تصمیم گیران مواجه خواهد شد، تاکید کرد: بدون شک اگر آراء و خروجی نظرات اتاق بازرگانی مطلوب باشد، قابلیت تبدیل شدن به قانون را خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز