خبرگزاری کار ایران

محمد مهدی رئیس زاده در گفتگو با ایلنا:

افزایش تعداد کاندیداها هیجان انتخابات اتاق بازرگانی را بیشتر می کند

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۰۷۲

کاندیدای گروه خواستاران تحول در هشتمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی گفت: این که گروه ها و افراد مختلف برای این دوره انتخابات اتاق بازرگانی کاندید شده اند، باعث پر شور و هیجان شدن انتخابات می شود و این جو هیجانی باعث ترغیب بیشتر اعضاء اتاق بازرگانی برای شرکت در انتخابات خواهد شد.

محمد مهدی رئیس زاده از کاندیداهای گروه خواستاران تحول و رئیس کنونی کمیسیون سرمایه گذاری و تامین مالی اتاق بازرگانی تهران در گفت و گو با ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: بعضی از گروه ها مخاطب خود را به خوبی نمی شناسند و باید بدانند که برگزاری سمینار ها و کنفرانس ها برای معرفی برنامه های گروه ها به مخاطبین که همان دارندگان کارت بازرگانی هستند، بسیار مفید است.

وی همچنین خاطر نشان ساخت: بی اخلاقی هایی که در جریان تبلیغات انتخابات رخ می دهد، اصلا شایسته نیست و خوشبختانه گروه خواستاران تحول به هیچ وجه دنبال تخریب گروه های دیگر نیست و بهتر است گروه های دیگر هم به جای تخریب دیگران به ذکر نقاط قوت خود بپردازند و وجه تمایز خود را با دیگر گروه های بیان کنند.

رئیس زاده با اشاره به بعضی از گروه ها که به تکرار شعار تحول خواهان پرداخته اند، گفت: این که شعار های گروه خواستاران تحول توسط گروه های دیگر تکرار شود، اشکالی ندارد و هدف خواستاران تحول اجرای این شعار هاست و حتی اگر دیگران بتوانند این شعارها را تحقق بخشند، ما خوشحال می شویم.

این کاندیدای گروه خواستاران تحول در پایان تصریح کرد: گروه ما به دنبال این است که تحول در اتاق بازرگانی اتفاق بیافتد و عملی شود و هر کس این شعار را تکرار کند در واقع به نوعی تبلیغ برای خواستاران تحول  که از 12 سال پیش تحول را در اتاق بازرگانی شروع کرده، محسوب می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز