خبرگزاری کار ایران

ابراهیم خانیکی در گفتگو با ایلنا:

مشارکت اعضاء در انتخابات اتاق بازرگانی باید افزایش یابد

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۰۷۴

کاندیدای گروه خواستاران تحول در هشتمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی گفت: تاکنون شاهد مشارکت تنها 15درصد از اعضای اتاق بازرگانی در انتخابات بوده ایم که امیدواریم این مشارکت به حداقل 30درصد برسد و اگر مشارکت اعضا بیشتر شود خواستاران تحول قطعاٌ پیروز انتخابات خواهد شد.

ابراهیم خانیکی از کاندیداهای گروه خواستاران تحول در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود:فضای فعلی با توجه به حاکمیت دولت جدید خیلی تغییر پیدا کرده و گروه های مدنی بهتر از قبل می توانند ،فعالیت کنند و اتاق بازرگانی هم از این مسئله مستثنی نیست و فعالیت های انتخاباتی و مدنی نسبت به دوره های قبل خیلی افزایش پیدا کرده و امیدواریم که مشارکت اعضای اتاق بازرگانی هم افزایش پیدا کند.

وی همچنین اظهار داشت: شعار های تحول خواهی شعار های خوبیست و همه ی شعار های گروه خواستاران تحول را می پسندند و هر گروهی که بتواند تحول خواهی را به انجام برساند و بتواند اصلاحات را محقق کند، ما خوشحال می شویم.

خانیکی با اشاره به این که آنقدر در طول چند سال گذشته اقتصاد سیاه و منفی داشتیم ، گفت: بهترین راه رسیدن به سلامت اقتصادی رسیدن به اقتصاد شفاف و به دور از رانت است که با دستیابی به اقتصاد سفید می توان به آن دست پیدا کرد و با اهداف تحول خواهانه این اقتصاد شفاف و سفید محقق می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز