خبرگزاری کار ایران

ارزش معاملات امروز فرابورس از یک هزار و 369 میلیارد ریال فراتر رفت

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۳۷۹

ارزش معاملات فرابورس ایران در روز جاری(شنبه) به بیش از یک هزار و 369 میلیارد ریال رسید.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فرابورس ایران، در پایان معاملات شنبه 16 اسفندماه 93، 276 میلیون و 530 هزار ورقه بهادار در 15 هزار و 308 نوبت دست به دست شد و ارزش آن به یک هزار و 369 میلیارد و 890 میلیون ریال رسید.

حق تقدم بیمه دی با معامله 21 میلیون و 500 هزار سهم بیشترین حجم و گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد و شاخص فرابورس با اندکی کاهش به رقم 719.42 واحد رسید.

بیشترین افزایش قیمت مربوط به سهام شرکت های افرا نت، سرمایه گذاری میراث فرهنگی و سرمایه گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان و بیشترین کاهش قیمت از آن شرکت های زرین معدن آسیا، نیرو سرمایه و صنعتی مینو شده است.

در اولین روز هفته، بازار اوراق با درآمد ثابت شاهد معامله 47 هزار و 570 ورقه اجاره ماهانه رایتل بود و بیشترین حجم معاملات صندوق های قابل معامله در اختیار صندوق سرمایه گذاری آساس با معامله 53 هزار و 694 سهم بود.

همچنین اوراق تسهیلات مسکن امروز ضمن کاهش قیمت در بازه قیمتی 791 تا 810 هزار ریال خرید و فروش شد.

در روز جاری شاهد بازگشایی نماد معاملاتی شرکت پتروشیمی مارون پس از ارائه اطلاعات پیش بینی، با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف 50 درصد، نماد معاملاتی اوراق مشارکت شرکت هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه پس از پرداخت سود علی الحساب ماهانه اوراق و نماد معاملاتی اوراق مشارکت شرکت عمران و نوسازی مجد مشهد پس از پرداخت سودعلی الحساب سه ماهه اوراق بودیم.

همچنین نماد معاملاتی شرکت گسترش تجارت و سرمایه ایرانیان جهت برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده صاحبان سهام در روز دوشنبه مورخ 18 اسفند و نماد معاملاتی شرکت کی بی سی با توجه به فروش تمام حق تقدم استفاده نشده این شرکت، در پایان معاملات امروز متوقف شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز