خبرگزاری کار ایران

امیر محسنی در گفتگو با ایلنا :

کارنامه خواستاران تحول مشخص است/ استقلال اتاق بازرگانی تهران یک نمونه از عملکرد خواستاران تحول است

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۴۰۰

کاندیدای خواستاران تحول گفت: اگر اعضاء گروه خواستاران تحول بتوانند در اتاق بازرگانی رای حداکثری را کسب کند، در واقع این اهداف گروه خواستاران تحول است که رای آورده است.

امیر محسنی یکی از کاندیداهای گروه خواستاران تحول و مدیرعامل شرکت بین المللی پارسی راد ایرانیان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: اعضاء گروه خواستاران تحول با انرژی سرشار آماده ورود به یک کارزار مشکل و تاریخی در اتاق بازرگانی هستند .

وی همچنین خاطر نشان ساخت:گروه خواستاران تحول پیش از این امتحان خود را پس داده اند و از 12 سال پیش تحول را آغاز کرده اند و هم گروه و هم تک تک اعضاء در کارنامه خود نشان داده اند که متعهد به تحول هستند و همان تحولاتی که در زمان حضور این گروه در اتاق بازرگانی افتاد و استقلالی که اتاق تهران به آن دست یافت، حاصل به ثمر نشستن برنامه های این گروه در آن زمان بوده است که با موفقیت در این انتخابات دنبال خواهد شد.

وی همچنین در پایان گفت: شاید بسیاری فراموش کرده اند که با حضور خواستاران تحول در دوره پنجم اتاق بازرگانی تهران جایگاه خود را بدست آورد و این خود نمونه ای از عملکرد گروه خواستاران است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز