خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن صنفی جایگاداران سی. ان. جی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

کمبود 1000 جایگاه سی.ان.جی در کشور/کارمزدها افزایش نیابد جایگاه جدید احداث نمی‌شود

رئیس انجمن صنفی جایگاداران سی. ان. جی با اشاره به کمبود ۱۰۰۰ جایگاه عرضه سی. ان. جی در کشور گفت: چنانچه نرخ کارمزد‌ها افزایش نیابد سرمایه گذار رغبتی به ورود به این بخش نخواهد داشت.

اردشیر دادرس رئیس انجمن صنفی جایگاداران سی. ان. جی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در خصوص تاثیر کاهش قیمت سی. ان. جی بر میزان فروش آن گفت: کاهش قیمت‌ها تاثیر چندانی بر میزان استقبال مردم در استفاده از این سوخت نداشته است.

وی در خصوص میزان آمادگی جایگاه‌ها برای استفاده مردم در سفرهای نوروزی اظهار داشت: ۲۲۵۰ جایگاه فعال در کشور وجود دارد که همگی در مدار بوده و مشکلی بابت ارائه خدمات وجود ندارد و گاز اینجایگاه‌ها نیز به موقع و به میزان کافی تامین می‌شود.

دادرس در ادامه به لزوم افزایش دستمزد‌ها جهت سرمایه گذاری و احداث جایگاه‌های جدید اشاره و خاطرنشان کرد: در حال حاضر با توجه به پایین بودن نرخ دستمزد‌ها سرمایه گذار به این عرصه ورود پیدا نمی‌کند زیرا به لحاظ اقتصادی به صرفه نیست.

وی در خصوص میزان کمبود جایگاه در کشور تصریح کرد: در حال حاضر با کمبود حدود ۱۰۰۰ جایگاه در کشور مواجهیم که اکثر کمبود نیز مربوط به کلانشهر‌ها می‌شود ضمن اینکه در تهران نیز باید ۱۶۰ جایگاه جدید احداث شود.

کد خبر : ۲۵۸۶۶۴