خبرگزاری کار ایران

رییس اتحادیه قنادان تهران در گفتگو با ایلنا :

برخورد با قنادی‌های متخلف / آخرین نرخ شیرینی‌های پر مصرف

اگر کسی نسبت به قیمت و کیفیت شیرینی هم اعتراضی داشته باشد می‌تواند با شماره ۱۲۴ یا با شماره اتحادیه تماس بگیرد که در اسرع وقت به شکایات آن افراد رسیدگی خواهد شد.

علی بهره‌مند، در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: برای ایام نوروز قیمت‌ شیرینی هیچ گونه افزایشی نخواهد داشت و بر اساس تصمیم کمیسیون فنی و قیمت گذاری اتاق اصناف به واحد‌های صنفی ابلاغ شده که هیچ واحد صنفی مجاز به افزایش قیمت‌ها نیست.

وی افزود: بر اساس مصوبه اتحادیه نرخ شیرینی‌های پر مصرف به ترتیب بدین شرح است؛ قیمت هر کیلو کیک یزدی ۸ هزار تومان، شیرینی دانمارکی، ۹ هزار و ۶۰۰ تومان (شیرینی زبان، برنجی و پاپیونی) ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان و شیرینی‌تر و خامه‌ای درجه یک ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان.

بهره مند تصریح کرد: بر اساس این مصوبه در صورتی که شیرینی با قیمتی بیش از این رقم‌ها فروخته شود یا آن قنادی از مواد خاص تری در تولید شیرینی استفاده کرده باشد باید به تایید کمیسیون فنی اتحادیه برسد یا به واسطه تخلف در نرخ گذاری در بازرسی‌ها برخورد خواهد شد.

رییس اتحادیه قنادان تهران افزود: اگر کسی نسبت به قیمت و کیفیت شیرینی هم اعتراضی داشته باشد می‌تواند با شماره ۱۲۴ یا با شماره اتحادیه تماس بگیرد که در اسرع وقت به شکایات آن افراد رسیدگی خواهد شد.

وی گفت: بازرسان اتحادیه به صورت مستمر از واحدهای صنفی بازدید می‌کنند و در صورت مشاهده تخلف از سوی فروشندگان در مرحله نخست با دادن تذکر و در صورت بی‌توجهی با دادن اخطار واحد صنفی را از ادامه تخلف منع و در شرایطی که فروشنده مصر به ادامه تخلف خود باشد مراتب را به اداه تعزیرات گزارش می‌دهند.

کد خبر : ۲۵۸۶۸۱