خبرگزاری کار ایران

یک هزار و 508 میلیارد ریال معامله فرابورسی در دومین روز هفته

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۸۲۲

ارزش معاملات فرابورس ایران در دومین روز هفته جاری به بیش از یک هزار و 508 میلیارد ریال رسید.

به گزارش ایلنا و به نقل از فرابورس، معاملات هفدهمین روز اسفند ماه 93 فرابورس ایران با تغییر مالکیت 311 میلیون و 860 هزار ورقه بهادار در 14 هزار و 15 نوبت به ارزش یک هزار و 508 میلیارد و 920 میلیون ریال به پایان رسید.

در روز جاری شاخص فرابورس روی 717.34 واحد ایستاد و حق تقدم بیمه دی با معامله 170 میلیون و 70 هزار سهم بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص داد و ارزش معاملات گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی به 23 میلیارد و 850 میلیون ریال رسید.

بیشترین افزایش قیمت امروز مربوط به سهام شرکت های کشتیرانی دریای خزر، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و بیمه دی و بیشترین کاهش قیمت هم نصیب شرکت های بیمه نوین، سیمان لار سبزوار و بیمه سامان شده است.

بازار اوراق با درآمد ثابت در روز جاری شاهد معامله 17 هزار و 50 ورقه مشارکت نفت و گاز پرشیا بود و بیشترین حجم معاملات صندوق های قابل معامله در اختیار صندوق سرمایه گذاری آساس با معامله 502 هزار و 860 سهم بود.

این گزارش می افزاید، نماد معاملاتی شرکت داروسازی تولید دارو، پس از برگزاری مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام در خصوص افزایش سرمایه و ارائه اطلاعات پیش بینی با سرمایه جدید و پتروشیمی مارون پس از ارائه اطلاعات پیش بینی، با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف 50 درصد، امروز بازگشایی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز