خبرگزاری کار ایران

انتخابات اتاق بازرگانی آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۸۹۵

هشتمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هشتمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی تهران از 8 صبح امروز در مصلای تهران آغاز شد.

قرار است اخذ رای تا ساعت 18 امروز ادامه داشته باشد.

همه اشخاص حقیقی و حقوقی که دارای کارت عضویت معتبر اتاق بازرگانی هستند به شرط آنکه حداقل یکسال از صدور آن گذشته باشد می‌توانند در این انتخابات مشارکت داشته و رای دهند.

هر رای دهنده می‌تواند 40 نفر را به عنوان نماینده بخش خصوصی در حوزه های بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی انتخاب کنند.

رای دهندگان می توانند حداکثر 16 نفر را در حوزه بازرگانی، 14 نفر را در حوزه صنعت، شش نفر را در بخش کشاورزی و چهار نفر را در حوزه معدن انتخاب کنند.

چهرهای شناخته شده ای نظیر اسدالله عسکر اولادی،  محسن ارض اقدس، غلام حسین برخوردار ، محمد لاهوتی، شکوری و خوانساری  از جمله افرادی هستند که برای شرکت در این انتخابات در ساعات اولیه در مصلی حضور پیدا کردند.

به گزارش ایلنا،  در دقایق اولیه صد تن رای خود را به صندوق ریختند و در حال حاضر نیز حدود 200 نفر برای رای دادن در مصلی حضور دارند.

قرار است نتایج اولیه انتخابات بیست و سوم اسفند و نتایج نهایی بیست و هشتم اسفند ماه اعلام شود.

همزمان با تهران، از ساعت 8 صبح امروز انتخابات اتاق بازرگانی در استان‌های مختلف آغاز شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز