خبرگزاری کار ایران

قائم مقام وزیر صنعت در پاسخ به ایلنا:

نسبت به دوره قبل استقبال از انتخابات اتاق بازرگانی بیشتر است

قائم مقام وزیر صنعت گفت: روند انتخابات منظم است و استقبال اعضا از انتخابات دوره هشتم بیش از گذشته است

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجتبی خسروتاج قائم مقام وزیر صنعت معدن و تجارت  در حاشیه هشتمین انتخابات اتاق بازرگانی صنایع معادن وکشاورزی ایران درجمع خبرنگاران اظها رداشت: روند انتخابات منظم و تاکنون استقبال خوبی نسبت به دوره های قبل صورت گرفته است.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا نتایج انتخابات پس از 5 روز اعلام خواهد شد گفت: بلافاصله پس از اتمام انتخابات و ظرف نیم ساعت نتایج آرائ مشخص می شود اما به دلیل احتمال اعتراضاتی که ممکن است باشد حداکثر نتیجه انتخابات تا 28 اسفند ماه اعلام می شود.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که نتیجه صلاحیت کاندیدهای 10 استان که اعلام نشده بود به کجا رسید افزود: صلاحیت کاندیداهای همه استانها مشخص شده و تکلیف روشن است و تنها از تعداد 1650 نفر حداکثر 12 الی 13 نفر مدارکشان ناقص بود و آنها هم مدارک خود را تکمیل کردند‌و یا انصراف دادند.

وی گفت: برای 34 اتاق بازرگانی که پیش بینی می شد برگه رای کم باشد مجددا برگه های رای را ارسال کردیم اما تنها تفاوت امسال نسبت به دوره گذشته محدودیت در وکالت بود که به دلیل مشکلات گذشته نظیر خلل در گواهی ثبت شرکتها و امضاها به کل موضوع وکالت ملغی شد و خود افراد با کارت عضویت خود به پای صندوقهای رای آمدند.

کد خبر : ۲۵۸۹۱۰