خبرگزاری کار ایران

قائم مقام وزیرصنعت در جمع خبرنگاران :

آراء متخلفان ابطال می‌شود

افرادی به صورت نامحسوس برای نظارت بر انتخابات در میان جمعیت حضور دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجتبی خسروتاج امروز در حاشیه هشتمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی تهران در جمع خبرنگاران در خصوص تخلفات امروز برخی افراد در حاشیه هشتمین انتخابات اتاق بازرگانی اظهار داشت: هیات نظارت بر روند برگزاری انتخابات هشتمین دوره اتاق بازرگانی تهران تمام این موضوعات را بررسی و در ۵ روز مدت تجدیدنظر رای‌گیری‌ها نظر خود را اعلام می‌کند.

خسروتاج با بیان اینکه افرادی به صورت نامحسوس برای نظارت بر انتخابات در میان جمعیت قرار دارند افزود: تمامی تخلفات مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و یا حتی برخی از رای‌ها ابطال خواهد شد.

 رئیس انجمن نظارت بر انتخابات اتاق تهران در رابطه با انتشار تراکت‌های نامزدهای تبلیغاتی که در محوطه بیرونی محل برگزاری انتخابات توزیع می‌شود، تصریح کرد: اینگونه اقدامات ممنوع است و برخورد لازم را با تمام این افراد انجام می‌دهیم.

وی گفت: فعالان بازرگانی کشور از هوشمندی بالایی برخوردار هستند و درگیر این موضوعات حاشیه‌ای برای انتخاب نامزد موردنظر خود نخواهند شد.

بر اساس مشاهدات عینی خبرنگار ایلنا، انتخابات امروز اتاق بازرگانی تهران با حاشیه‌هایی نیز همراه بود به عنوان مثال برخی نامزد‌ها از طریق دوستان و آشنایان خود در پارکینگ محل انتخابات اقدام به پخش تراکت‌هایی برای تبلیغ می‌کردند و برخی به خرید و فروش رای اقدام می‌کردند و همچنین تعدادی از افراد نیز با رای دهندگان داخل محل انتخابات به صورت تلفنی تماس‌هایی را برقرار و لیست‌های خود را به آن‌ها اعلام می‌کردند.

کد خبر : ۲۵۹۰۰۱