خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاهها خبر داد :

روز پزشک روز ملی ایران در نمایشگاه اکسپو

داماد وزیر صنعت هیچ نقشی در نمایشگاه اکسپو میلان ندارد .

اسفندیار اسفهبدی، مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاهها صبح امروز در یک نشست خبری اظهار داشت: بیش از ۱۶۰ کشور در نمایشگاه اکسپو میلان حضور خواهند داشت و تا این تاریخ هنوز هیچ کشوری کار تکمیل غرفه‌اش به اتمام نرسیده و ایتالیا نیز که خود میزبان است هنوز کار غرفه‌اش تمام نشده است.

وی با بیان اینکه مدت برگزاری این نمایشگاه ۶ ماه است گفت: از تاریخ ۱۱ اردیبهشت تا ۱۱ آبان ماه نمایشگاه ادامه خواهد داشت و هر کشوری روز ملی خود را با برگزاری مراسم فرهنگی و پذیرایی برگزار خواهد کرد.

اسفهبدی در پاسخ به این پرسش که نقش داماد وزیر صنعت در نمایشگاه اکسپو چیست ؟ افزود: داماد وزیر صنعت هیچ نقشی در نمایشگاه اکسپو میلان ندارد و اقای محبعلی تنها به عنوان یک کار‌شناس معماری و کارمند دولت در تیم طراحی فعالیت می‌کند، اما هیچ سمت و حق امضاء یا هر چیزی دیگری را که نسبت داده شده را ندارد!

وی گفت: طراحی غرفه ایران از بین ۱۱ طرح به فردی به نام صفامنش داده شده است و در مساحتی به متراژ ۲ هزار مترمربع اجرا خواهد شد که برای نخستین بار در کنار غرفه‌های آلمان، شیلی و سوئیس و امریکا و ایتالیا قرار دارد این در حالی است که در گذشته در کنار کشورهای جهان سوم بود.

اسفهبدی تصریح کرد: نمی‌خواهم بگویم انتشار این گونه مطالب دشمنی است، بلکه شائبه‌ای است که برخی مطرح می‌کنند و نباید این را فراموش کرد که دستگاه‌های نظارتی بیکار ننشسته‌اند که ما هر کاری دلمان می‌خواهد انجام دهیم و از آنجا که نمایشگاه محل مهمی محسوب می‌شود، بازرسان به طور دائم مستقر هستند.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌ها گفت: من در جریان ریز اطلاعات هستم. مسئول کل اکسپو من هستم، نماینده دولت من هستم و کمیسرژنرال دولت هم من هستم.

اسفهبدی خاطر نشان کرد: در نمایشگاه اکسپو هر یک روز به نام روز ملی یکی کشورهای شرکت کننده است که روز ملی ایران همزمان با روز پزشک در شهریور ماه برگزار خواهد شد.

کد خبر : ۲۵۹۳۲۹