خبرگزاری کار ایران

آغاز ورود شرکت کنندگان رالی تور خانواده کیش از 25اسفند

کد خبر : ۲۶۰۲۲۳

شرکت کنندگان در جشنواره بهاری رالی تور خانواده کیش٫ از 25اسفند ماه وارد جزیره کیش می شوند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در جشنواره بهاری رالی تور خانواده کیش شرکت کنندگان از مزایایی همچون معافیت پرداخت عوارض ورود خودرو، دریافت 20 تا 50 درصد تخفیف خرید و دریافت 50 درصد هزینه برای شرکت کنندگان برگزار می شود.

با دستور دکتر مونسان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، شرکت کنندگان در جشنواره بهاری رالی تور کیش از پرداخت یک میلیون ریال عوارض ورودی خودرو به جزیره کیش معاف هستند.

علاقه مندان به شرکت در این دوره از رالی تور خانواده کیش، برای برخورداری از تخفیف و امتیازات پس از ثبت نام در سایت جشنواره می توانند از تاریخ 25 اسفند برای دریافت کارت رالی تور سپه به شعب بانک سپه مراجعه نمایند.

کسانی که ثبت نام موفق آمیزی داشته و کارت رالی تور خانواده کیش را از داخل منوی کاربری خود پرینت گرفته اند ، بدون نیاز به ارسال مدارک، برای دریافت کارت رالی تور سپه می توانند با در دست داشتن کارت پرینت گرفته شده و شناسنامه و کارت ملی خود به یکی از شعب بانک سپه مراجعه کرده و اقدام به صدور کارت رالی تور سپه کنند.

این کارت برای تمامی ثبت نام کنندگان جشنواره رالی صادر و امکانات تمامی کارتهای ATM  را داراست و مازاد بر آن بانک سپه به ازای مقدار کارکرد این کارت امتیازات ویژه ای همچون سفر رایگان به کیش شامل هزینه بلیط هواپیما و اسکان رایگان را عهده دار می گردد.

جامعه بازاریان و بازرگانان کیش نیز برای دارندگان کارت رالی کیش سپه در قالب تخفیف های ویژه صندوقچه گردشگری کیش، ۲۰ تا ۵۰ درصد تخفیف کالا و پوشاک در نظر گرفته است.

علاقه مندان به شرکت در جشنواره بهاری رالی تور خانواده کیش می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی جشنواره به نشانی www.famiraly.ir   مراجعه نمایند.  

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز