خبرگزاری کار ایران

مراسم اهدای تندیس صداقت به زودی در کیش برگزار می‌شود

صداقت کلمه پرباری است بین صداقت و عدم صداقت یک قدم فاصله است این کلمه باید حفظ شود تا ارزش آن بالا برود.

بنیانگذار و مدیرعامل مدل مدیریت صداقت گفت: مدل صداقت یک مدل مدیریتی است که استانداردهای اخلاقی سازمانها را بررسی می کند .

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابوالفضل گیلکی در مراسمی که به مناسبت اهدای تندیس صداقت در خبرگزاری ایلنا برگزار شد اظهار کرد: این مدل برخلاف مدل‌های مدیریتی دیگری که در ایران رایج است الگوی خاصی دارد.

وی افزود: مراحل ارزیابی و بازرسی را برای انتخاب فرد شایسته مد نظر قرار داده‌ایم که شرکت‌های متقاضی بعد از پر کردن فرم‌های مختلف در مرحله ارزیابی سنجیده و بعد از گذراندن مراحل ارزیابی وارد مرحله ارزیای می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر شرکت‌های بسیار زیادی متقاضی هستند و به همین خاطر این کار با وسواس خاصی صورت می‌گیرد.

بنیانگذار و مدیرعامل مدل مدیریت صداقت تاکید کرد: تعداد زیادی برای این کار ثبت‌نام کرده اند که در مرحله ممیزی رد شده‌اند. مراسم اهدای تندیس صداقت به زودی طی مراسمی در جزیره کیش به سازمانهایی که شایستگی دارند اهدا می‌شود.

گفتنی است؛ در این مراسم تندیس صداقت به نعمت یاورزاده تولیدکننده چای (کارمین) تعلق گرفت.

نعمت یاورزاده در خصوص تندیس صداقت اظهار کرد: صداقت کلمه پرباری است بین صداقت و عدم صداقت یک قدم فاصله است این کلمه باید حفظ شود تا ارزش آن بالا برود.

وی افزود: لوگوهای مختلفی برای شیوه‌های مدیریتی وجود دارد صاحبان این لوگو‌ها می‌‌توانند برای اهدای آن ارزش قائل شوند و یا اینکه برعکس عمل کنند. خوشبختانه تندیس صداقت تا الان به درستی پیش رفته است.

کد خبر : ۲۶۰۴۳۲