خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهر سازی در گفتگو با ایلنا:

بعد از ابلاغ قانون پیش فروش، خرید کنید

معاون امور مسکن و ساختمان با بیان اینکه قانون مصوب پیش فروش به زودی به اجرا می رسد گفت: به متقاضیان و فعالان بازار مسکن توصیه می کنم پس از ابلاغ و اجرای قانون پیش فروش اقدام به خرید و فروش هر گونه ملک اعم از ویلا ،‌آپارتمان ، املاک تجاری و مسکونی کنند.

حامد مظاهریان ، در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در قانون  پیش فروش هدف این است که تمام حقوق خریداران و  فروشندگان در معاملات حفظ و تمام موارد حقوقی در نظر گرفته شود.

معاون وزیر راه وشهرسازی با اشاره به قانون مصوب پیش فروش گفت: در این قانون به خریدار تضمین های لازم برای خرید ارائه می شود و  همچنین برای سازندگان هم قوانین و حقوقی در نظر گرفته شده تا بتوانند با اطمینانی که از بابت اجرای این قانون حاصل می شود برای اجرای پروژه های خود تامین مالی شوند.

معاون امور مسکن و ساختمان با تاکید براینکه این قانون مصوب مجلس بلافاصله پس از اتمام تعطیلات نوروز به مرحله اجرا و عملیاتی شدن می رسد گفت: این آیین نامه و لایحه توسط وزارت دادگستری تهیه و تنظیم شده بنابراین بسیار جنبه حقوقی دارد.

وی ادامه داد: البته این لایحه بهتر از این هم این می توانست تنظیم شود اما در این حد هم کمک بسیار زیادی به خریداران و فروشندگان بازار می کند.

کد خبر : ۲۶۳۲۹۲